رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان-رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی در کشور گفت: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام دارند.
این بازداشت در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه ماموران به اتهام ارتشا و اختلاس انجام شده است.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
۲۸ نفر در کشور مبتلا به تب کریمه کنگو شدند که از این تعداد ۳ نفر فوت شدند. مردم توصیه‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را جدی بگیرند.
وزیر کشور فرانسه می‌گوید شمار زیادی از بازداشت‌شدگان اعتراضات این کشور را نوجوانان تشکیل می دهند.
وزیر کشور فرانسه می‌گوید شمار زیادی از بازداشت‌شدگان اعتراضات این کشور را نوجوانان تشکیل می دهند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: هانی کرده و ۳ نوچه‌اش بازداشت شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هویزه اعلام کرد که سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.
۳ نفر دیگر در چارچوب تحقیقات تلاش برای کودتا که در دسامبر سال گذشته در آلمان آغاز شد، بازداشت شدند.
بازداشت روزنامه‌نگار آمریکایی در روسیه به حکم دادگاه مسکو به‌مدت ۳ ماه تمدید شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز از ترور مقام منطقه «زاپروژیا» از طریق بمب‌گذاری و نیز بازداشت ۳ بمب‌گذار اوکراینی در این رابطه خبر داد.
در اولین روز عید سعید فطر، صهیونیست‌ها به شهر الخلیل یورش بردند.
کمیته اسرای فلسطین اعلام کرد که ۶ نفر از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت شدند.
منابع عراقی به بازداشت سه سرکرده داعشی در استان کرکوک اشاره کردند.
رسانه ها از بازداشت ۳ آمریکایی در ارتباط با ترور رئیس‌ جمهور سابق هائیتی در جنوب ایالت فلوریدا در آمریکا خبر می دهند.
حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.
نگهبان ادامه داد: پس از گذشت حدود یک ماه از این اتفاق، خانواده دختر نوجوان موضوع را به پلیس گزارش کردند که شناسایی و دستگیری متهمان در دستور قرار گرفت.
اداره امنیت عمومی اردن با صدور بیانیه ای از بازداشت متهم اصلی در پرونده قتل افسر اردنی در شهر معان خبر داد.
اهواز - رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره یه حوادث شب گذشته شهرستان ایذه، گفت: سه اغتشاشگر دیگر در ایذه بازداشت شدند و شمار بازداشتی‌ها به ۶ نفر افزایش یافت.
استاندار تهران از بازداشت تبعه‌هایی از سه کشور خارجی در تجمعات شب گذشته تهران خبر داد.
نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به روستای الرشایده در شمال غرب اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
منابع فلسطینی شامگاه شنبه از بازداشت سه زن فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نزدیکی قلقیلیه واقع در کرانه باختری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ