حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عضو گروهک تروریستی منافقین در فنوج دستگیر شد.
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در ادامه مبارزات دستگاه قضائی با فساد اداری، بازداشت شد.
چمران گفت: خوشبختانه آقای شربیانی در صحن شورا حاضر شدند و شایعاتی که در خصوص ایشان در فضای مجازی منتشر شده بود نشان داد که دروغ است. متاسفانه زمانی که جمعی در حال کار کردن هستند هجمه‌ها به سمت آن‌ها روانه می‌شود؛ لذا امیدوارم که در کار خودشان موفق باشند.
اتهام این افراد، جعل اسناد، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع است که با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هویزه اعلام کرد که سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.
تاکنون 6 عضو از 7 عضو شورای شهر خرمشهر بازداشت شده اند.
تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.
این عضو شورای شهر تهران همچنین با بیان اینکه قرار بوده پیش از عید موضوعاتی را از اتفاقات شهرداری مطرح کند، افزود: «دو شب پیش متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.»
عضو شورای شهر تهران گفت: به تازگی متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.
مرکز استان گلستان از دستگیری یکی دیگر از کارمندان شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این فرد در رابطه با پرونده دومین عضو بازداشتی شورای اسلامی این شهر بازداشت شد.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت هم در این رابطه اظهار داشت: در زمینه بازداشت این عضو شورا اطلاعات ما هم در حد شنیده ها است.
فاطمه دانشور، عضو پیشین شورای شهر تهران و مدیرعامل خیریه مهرآفرین با انتشار این استوری در اینستاگرام خود خبر از بازداشت شاهین صمدپور مستندساز و خبرنگار داد.
دادستان شهریار گفت: پس از بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء، یک عضو دیگر نیز به اتهام ارتشا و اختلاس بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیگیر بازداشت یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد هستیم و زمانی که پرونده و تحقیقات به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه در یورش به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، ۱۸ فلسطینی از جمله عضو تیم ملی تکواندو این کشور را بازداشت کردند.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به زاهدان خبر داد و درباره تعداد بازداشتی ها در ناآرامی‌های اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثرا اولین بار بود که در صحنه حضور داشتند، آن‌ها با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی با اخذ تعهد آزاد شدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اینکه فکر کنند پلیس در ۲۰ دقیقه می‌تواند افراد را بازداشت و توجیه کند و آنها را به احکام اسلامی و حجاب آمر کند، تفکر و منطق اشتباهی است،کما اینکه این اقدام برای اعتماد عمومی و تعامل با مردم آسیب‌زا می‌شود.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ