۲۸ نفر در کشور مبتلا به تب کریمه کنگو شدند که از این تعداد ۳ نفر فوت شدند. مردم توصیه‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را جدی بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته پیرهادی لایحه برنامه هفتم توسعه همچون قانون برنامه ششم توسعه برای آسیب‌های اجتماعی اولویت‌بندی قائل شده‌اســت اما متاسفانه اولویت‌های پیشنهاد شده در لایحه برنامه هفتم توسعه تفاوت چندانی با اولویت‌های تعیین شده دربرنامه ششم توسعه ندارند .
استقلال خوزستان دیروز با تمام بازیکنان بزرگسال و جوان خود مقابل پرسپولیس قرار گرفت.
در شرایطی که قرار بود امروز هیات مدیره باشگاه استقلال تغییر کند و شرایط ۲۸ نامزد برای حضور در این باشگاه بررسی شده بود اما این موضوع به هفته آینده موکول شد.
سرپرست سازمان امداد ونجات با بیان اینکه ۲۸ شهر آلوده به مین در کشور وجود دارد، از آموزش ۷۴۰ هزار نفر در پروژه آگاه‌سازی از خطرات مین و مهمات باقی‌مانده از جنگ خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۸ هزار نفر در سیل و آبگرفتگی ۴ روز گذشته خبر داد.
وقوع آتش‌سوزی هولناک در خوابگاه دانش‌آموزان در کشور گویان، دست کم ۲۰ نفر کشته شدند.
سازمان «آکسفام» هشدار داده است که بحران غذایی در شرق آفریقا در ماه ژوئیه به اوج خود می رسد و در نتیجه هر 28 ثانیه یک نفر جان خود را از دست می دهد.
مقامات مسئول در نوار غزه اعلام کردند در حملات ۳ روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این منطقه، دست‌کم ۲۸ نفر کشته شدند.
یک گزارش آماری مستند نشان می‌دهد سران رژیم صهیونیستی طی سال گذشته میلادی (۲۰۲۲)، ۹۵۳ منزل مسکونی فلسطینی‌ها را در کرانه باختری را تخریب کردند.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به اظهارات نماینده مردم ملایر مبنی بر اینکه ۳۴ هزار نفر در مجموعه وزارت نفت بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جذب شدند، واکنش نشان داد.
منابع ترکیه ای از انتقال بیش از ۲۸ هزار نفر از ساکنان مناطق زلزله زده جنوب ترکیه به مناطق امن خبر می دهند.
منابع ترکیه ای از انتقال بیش از ۲۸ هزار نفر از ساکنان مناطق زلزله زده جنوب ترکیه به مناطق امن خبر می دهند.
در پی وقوع درگیری میان گروه‌های قومی در ایالت‌ های بنوئه و ابونیی در نیجریه ۲۸ نفر جان باخته و ده ها تَن هم زخمی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۲۸ نفر از اغتشاشگران که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان آملی در خیابان طبرسی شده بودند، خبر داد.
مرکز اجرایی مین زدایی یمن اعلام کرد اعلام کرد که در ماه اکتبر گذشته ۱۸ نفر بر اثر انفجار مین و بمب‌های خوشه‌های شهید و ۲۸ نفر دیگر زخمی شدند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
رئیس جمهور گفت: طبق اعلام روزنامه گاردین در ۲۸ هفته بیش از ۸۰ زن در کشور انگلیس جان خود را در اثر نوع برخورد پلیس با آن‌ها از دست داده‌اند. چه کسی این مسئله را بررسی کرد که علت این حوادث چیست؟ در همین آمریکا در سال گذشته بیش از هزار نفر به دست پلیس کشته شدند، چه کسی رفت بررسی کند که این هزار نفر چگونه به دست پلیس کشته شدند.
دولت بورکینافاسو اعلام کرد که در حمله به کاروانی در این کشور ۱۱ نظامی کشته و ۲۸ نفر دیگر هم زخمی شدند.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از رسیدن تعداد مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سه راهی هفتکل به ۲۸ نفر خبر داد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک مجموعه به ظاهر توریستی که دارای نمادهای شیطان‌پرستی بودند، خبر داد.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر گفت: آمریکایی ها می گویند ما در ۲۸ مرداد با استفاده از ۵ نفر کودتا کردیم و بعد حتی قول خودشان را اصلاح کردند و گفتند ۴ نفر و نیم، چون یکی از آنها ناشنوا بود!
شبکه الجزیره به نقل از منابع محلی در سوریه از کشته شدن ۹ غیرنظامی و زخمی شدن ۲۸ نفر دیگر در اثر حمله راکتی به شهر الباب در حومه حلب خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در اسلام‌آباد با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از فعالیت ۹۵ مرکز رشد فناور حوزه سلامت خبر داد و گفت: هدف امسال قرارگاه دانش بنیان افزایش ۲۰ درصدی شاخص های خروجی تبدیل تحقیقات به فناوری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ