کمیته اسرای فلسطین اعلام کرد که ۶ نفر از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از ادامه اعتصاب غذای ۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل بازداشت اداری و بدون دلیل خود خبر می‌دهند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دیشب و بامداد امروز ۱۶ شهروند فلسطینی از جمله ۲ تن از فرماندهان جهاد اسلامی را در نقاط مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که در ماه جولای، ۵۳۰ فلسطینی از جمله ۴۲ کودک و ۸ زن توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.
رژیم صهیونیستی در نیمه نخست سال جاری میلادی ۳۸۶۰ فلسطینی از جمله ۵۶۸ کودک و ۷۲ زن فلسطینی را بازداشت کرد.
منابع عبری زبان از انجام عملیات مقاومتی در سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.
منابع آماری شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در جریان یورش‌های نظامیان صهیونیستی به قدس اشغالی طی ماه گذشته را اعلام کردند.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
در نتیجه یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری، ۴ فلسطینی مجروح و یک فلسطینی دیگر بازداشت شد.
منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان خبر دادند.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین و بازداشت دو فلسطینی در جریان این یورش خبر می‌دهند.
باشگاه اسیر  فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ فلسطینی را در استان اریحا بازداشت کرده است.
گزارش منابع حقوقی حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون، بیش از یک هزار و ۳۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.
مرکز مطالعات اسرای فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی، بازداشت فلسطینیان در اراضی اشغالی را شدت بخشیده و هزاران نفر را بازداشت کرده است.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر بازداشت شد.
نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
یک نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در قدس اشغالی زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار صهیونیست‌های زخمی شده به دنبال عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ