وزیر کشور فرانسه می‌گوید شمار زیادی از بازداشت‌شدگان اعتراضات این کشور را نوجوانان تشکیل می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
وزیر کشور فرانسه می‌گوید شمار زیادی از بازداشت‌شدگان اعتراضات این کشور را نوجوانان تشکیل می دهند.
تعداد ۱۰ کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور را داشته و این سوالات را با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسانند.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
وزیر کشور فرانسه در توییتی با حمایت از سرکوب اعتراضات توسط پلیس گفت طی دو روز گذشته از ناآرامی‌ها بیش از ۱۰۰ نفر بازداشت شده‌اند.
یک نهاد فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
اگر قرار باشد مطابق قانون مربوط به پوشش حجاب؛ با زنانی برخورد شود که حد شرعی حجاب را رعایت نمی‌کنند و آنان از خدمات محروم شوند، بخش بزرگ و شاید بیش از نیمی از زنان مشمول آن می‌شوند و به همین علت پلیس اصطلاح جدید «کشف حجاب» را جعل کرده است که در قانون وجود ندارد و تطبیق آن نیز کاملا سلیقه‌ای است.
براساس گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده، چندین هزار کودک اوکراینی که خانواده‌های خود را در نتیجه جنگ از دست داده‌اند توسط نیرو‌های روسی به آن کشور منتقل شده تا خانواده‌های روسی بتوانند آنان را به فرزندی بپذیرند. برای این کودکان اوکراینی تابعیت روسی صادر شده است. دولت اوکراین شمار کودکانی را که به اجبار به روسیه برده شده‌اند بیش از شانزده‌هزار نفر تخمین زده است. انتقال جبری کودکان نه تنها مغایر قوانین بشردوستانه بین‌المللی است، بلکه به نظر دادگاه کیفری بین‌المللی، قوانین جنگ را هم نقض می‌کند.
گزارش منابع حقوقی حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون، بیش از یک هزار و ۳۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده است.
وزارت کشور با اعلام شناسایی و بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس، اعلام کرد: تعدادی از روی شیطنت یا ماجراجویی و عده‌ای هم با انگیزه‌های معاندانه و با هدف ایجاد رعب و وحشت و ایجاد بدبینی نسبت به نظام وجود دارد.
متهم با ۴۳۸ شخص که ارز مسافرتی دریافت نموده اند مراودات مالی داشته و بیش از ۸۷۱ هزار یورو از صرافی‌ها ارز مسافرتی دریافت کرده است.
او در کتابش مدعی می‌شود که محمد مصدق عضو «فراماسونری» و «دیکتاتوری عوام‌فریب» بوده است. ثابتی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را هم، «واقعه» می‌خواند. ثابتی علاوه بر بستن آن دو سفارتخانه و بازداشت ۱۵۰۰ فعال مخالف شاه، پیشنهاد‌هایی هم مبنی بر اعلام حکومت نظامی، انحلال مجلسین، اخراج خبرنگاران خارجی به ویژه بی‌بی‌سی از کشور، برخورد قاطع با روحانیون می‌دهد که با مخالفت شاه روبه‌رو می‌شود. یکی از نقاط اختلاف عمده میان شاه و ثابتی، به اوایل آبان ماه ۱۳۵۷ بازمی‌گردد؛ زمانی که شاه تصمیم می‌گیرد برای آرام کردن اوضاع جامعه، بیش از هزار زندانی سیاسی را عفو کند.
مقامات برزیل اعلام کردند که بیش از ۴۰۰ نفر در شورش های اخیر این کشور بازداشت شدند.
بازداشت شهره موسوی مبنی بر فعالیتش در شرکتی به اسم «کینگ‌مانی» بود که در حوزه رمزارز‌ها فعالیت داشت. او و همسرش با شکایت بیش از سه هزار مال‌باخته مواجه شده و سرانجام بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان رأی به بازداشت آن‌ها داده شد
در پی درگیری هواداران تیم ملی فوتبال مراکش با پلیس فرانسه، بیش از ۴۰ نفر بازداشت شدند.
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک فلسطینی را بازداشت کرده است.
شهره موسوی فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری در پرونده‌ای با بیش از ۳ هزار شاکی و چند هزار میلیارد تومان پول بازداشت شده بود. موسوی در این مدت یک بار به صورت تصویری از زندان در جلسات هیات‌رییسه شرکت کرد تا سمت خود را از دست ندهد.
باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود ۵۳۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده اند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
منابع فلسطینی از شهادت ۴ فلسطینی در قدس و بازداشت بیش از ۶۰۰ نفر در ۳ ماهه سوم سال جاری میلادی خبر دادند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی بیش از۶۰۰ فلسطینی را بازداشت کردند.
بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایران دارو (دیران) با حضور ۵۷ درصد سهامداران برگزار گردید. این مجمع با حواشی رو به رو بود. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ