رسانه ها از بازداشت ۳ آمریکایی در ارتباط با ترور رئیس‌ جمهور سابق هائیتی در جنوب ایالت فلوریدا در آمریکا خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع محلی سوری از هلی برن اشغالگران آمریکایی در حومه دیرالزور و ربودن شماری از شهروندان سوری خبر دادند.
«شاید مهم‌ترین پیام آمریکا از اعزام این جنگنده‌‌‌ها نه برای ایران بلکه برای کشورهای عربی است. زیرا یکی از اعتراضات اصلی کشورهای عربی در خصوص اینکه آمریکا تعهداتش در منطقه را کاهش داده، بعد از آن بود که حوادثی برای کشتی‌‌‌ها در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اتفاق افتاد و آمریکا اقدام جدی در آن مقطع برای مقابله با این وضعیت انجام نداد.»
ترکیه حمله پهپادی جدید به منطقه ای در شمال سوریه انجام داد که بر اثر آن سه شبه نظامی وابسته به آمریکا کشته شدند.
منابع سوری از کشته شدن سه عنصر وابسته به اشغالگران آمریکایی در سوریه خبر دادند.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
محمد باقر نمازی یکی از ۳ زندانی دوتابعیتی که در ایران به سر می‌برد در تماس با خانواده خود از ازادی قریب الوقوع خود در طی روز‌های آینده خبر داد.
بازداشت روزنامه‌نگار آمریکایی در روسیه به حکم دادگاه مسکو به‌مدت ۳ ماه تمدید شد.
فرماندهی نظامی آمریکا از سقوط ۲ بالگرد آمریکایی در جریان یک پرواز آموزشی در ایالت آلاسکا خبر داد.
انفجار یک مین در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه شهر الحسکه ۳ کودک سوری را به کام مرگ کشاند.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز ۳ فرد و ۴ نهاد مرتبط با ایران را به بهانه ای واهی تحریم کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه افراد و نهاد‌های مرتبط با ایران خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای جدید سپاه سه برابر شناورهای آمریکایی سرعت دارند.
دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در آینده سرعت شناورهای سپاه چند برابر سرعت شناورهای آمریکایی می‌شود.
استارت آپ«سربرال» که طی همه گیری کرونا محبوب شده بود، داده های خصوصی بیش از ۳.۱ میلیون بیمار آمریکایی را با شبکه های اجتماعی و آگهی دهندگان از جمله گوگل، متا و تیک تاک به اشتراک گذاشته است.
شرکت انطباق گستر سپهر، موسسه ناجی پارس امین و شرکت ناجی پاس به بهانه ارتباط با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند بر اثر سقوط یک هواپیما در شهر نیویورک یک نفر کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور عملیات شناسایی در نزدیکی مرز اوکراین را با کمک پهپادهای آمریکایی انجام خواهد داد.
وزیر دادگستری آمریکا ادعا کرد به سه نفر اتهام تلاش برای ترور یک شهروند آمریکایی ایرانی‌الاصل را وارد کردیم.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۳ فرد و ۳ نهاد را به بهانه ارتباط با حزب‌الله لبنان در لیست تحریم های خود اضافه کرده است.
۲ سناتور آمریکایی امروز از مرگ ۳ ملوان نیروی دریایی این کشور بر اثر خودکشی در هفته های اخیر خبر دادند.
۳ نفر از عناصر فعال در اغتشاشات اخیر که در قالب "شهروند-خبرنگار" با موسسه آمریکایی (توانا تک و شبکه سعودی اینترنشنال) همکاری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ