نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به روستای الرشایده در شمال غرب اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به اردوگاه بلاطه در نابلس یورش برده و منزل دو خانواده فلسطینی را با استفاده از مواد منفجره ویران کردند.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
جهاد اسلامی و حماس به تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان دادند.
منابع فلسطینی از تخریب منزل اسیر فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در رام الله و درگیری شدید با مقاومت خبر دادند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز سه‌شنبه در یورش به غرب رام‌الله (مرکز کرانه باختری) منزل یک خانواده فلسطینی را در این منطقه تخریب کردند.
وزارت خارجه اردن حمله به منزل سفیر این کشور در سودان را محکوم کرد.
نظامیان صهیونیست صبح امروز منزل یک شهید فلسطینی که عملیات «ارائیل» در سال ۲۰۲۲ را انجام داده بود تخریب کردند.
دشتی سخنگوی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حادثه انفجار ۳ باب منزل مسکونی کاملا تخریب و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.
تبریز- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: حادثه انفجار در تبریز باعث تخریب سه منزل مسکونی و جان باختن پنج نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تخریب منزل شهید فلسطینی با مواد منفجره توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام صهیونیست جنایتی جدید علیه ملت فلسطین است.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تخریب منزل شهید «محمد الجعبری» توسط رژیم صهیونیستی جنایتی ضد بشری و جنایت علیه ملت فلسطین است.
نظامیان رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در جنوب الخلیل تخریب کردند و به دو فلسطینی دیگر درباره تخریب منازلشان اخطار دادند.
دادگاه رژیم صهیونیستی با تخریب منزل شهید فلسطینی در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری موافقت کرد.
حملات گسترده شهرک نشینان صهیونیست به نابلس و تخریب منزل یک خانواده فلسطینی در منطقه جبل المکبر قدس اشغالی از جمله آخرین تحولات فلسطین است.
ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داده است که منزل شهید محمد مراد صوف مجری عملیات شهادت طلبانه سلفیت را تخریب خواهد کرد.
نظامیان صهیونیست منزل ۴ خانواده فلسطینی را در جنوب کرانه باختری تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست منزل ۴ خانواده فلسطینی را در جنوب کرانه باختری تخریب کردند.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به شهر اریحا در کرانه باختری، منزل در حال ساخت یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منطقه اریحا در نوار مرزی شرق کرانه باختری، منزل سه خانواده فلسطینی را ویران و آنها را بی خانمان و آواره کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته منزل دو اسیر فلسطینی را در شمال کرانه باختری تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست در یورش صبح امروز به منطقه سلوان در قدس اشغالی منزل یک خانواده فلسطینی را تخریب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ