منابع فلسطینی شامگاه شنبه از بازداشت سه زن فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در نزدیکی قلقیلیه واقع در کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین آتش گشودند و آنها را به شهادت رساندند.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که در ماه جولای، ۵۳۰ فلسطینی از جمله ۴۲ کودک و ۸ زن توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز ۳ جوان فلسطینی را در شهر نابلس به ضرب گلوله، به شهادت رساندند.
منابع عبری زبان از انجام عملیات مقاومتی در سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.
منابع عبری زبان از انجام عملیات مقاومتی در سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.
به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات ضد صهیونیستی زن جوان فلسطینی و تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی او خبر دادند.
درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و بازداشت حدود ۵۰۰ نفر از فلسطینیان آغاز شد.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و شهادت سه جوان فلسطینی خبر دادند.
کمیته اسرای فلسطین اعلام کرد که ۶ نفر از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و ۹ فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و 9 فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و پنج فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و چهار فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
منابع فلسطینی از سه عملیات تیراندازی به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری توسط رزمندگان مقاومت فلسطین خبر دادند.
یک نهاد نظارتی در اراضی اشغالی از افزایش فساد اخلاقی در بین فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و تجاوز گسترده آنها به نظامیان زن پرده برداشت.
منابع فلسطینی از بازداشت ۵۹۵ شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در ماه اکتبر گذشته خبر داد که در میان آنها ۷۶ کودک و ۲۲ زن نیز بوده‌اند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
نظامیان صهیونیست به شهروندان فلسطینی در جنوب الخلیل واقع در کرانه باختری حمله کرده و شماری از آنها را زخمی کردند.
نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به روستای الرشایده در شمال غرب اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
منابع صهیونیستی فاش کردند، در حالی که نظامیان صهیونیست خواب بودند افراد ناشناس وارد یک پایگاه نظامی النقب شده و ۳ قبضه سلاح را با خود برده اند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ