اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هویزه اعلام کرد که سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون مصوب کرد که مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر و مشمولان بالای ۳۵ سال دارای دو فرزند از خدمت سربازی معاف شوند.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که هیچ پولی در این باشگاه نیست که بتوانند با آن بازیکن جدید بگیرند، گفت: در مدیریت گذشته قرارداد ۳ میلیاردی یک بازیکن را ۱۵ میلیارد بسته‌اند!
بهارستان- دو عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر به همراه سه کارمند و دو دلال در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.
تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: مقرر شد ۳ ایستگاه جدید شامل ایستگاه‌های شهدای کن، شهران و شهر زیبا تا پایان مرداد ماه به بهره برداری برسد.
سه نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تغییر کردند.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نمایندگان در آستانه آغاز چهارمین سال فعالیت مجلس یازدهم در روز چهارشنبه هفته جاری به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند.
سه عضو اتحادیه اروپا در سال گذشته میلادی از ایران نفت خام یا فرآورده نفتی وارد کرده اند. این کشور‌ها عبارتند از رومانی، لهستان و بلغارستان.
عضو شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان ضمن اعلام تشکیل شورای انتظامی از برگزاری چندین جلسه و الکترونیکی شدن فرآیندهای شورا طی ۳ ماه آتی با تاکید وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در زمان زلزله پیش از آنکه ریزش آوار جان مردم را بگیرد انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.
قاتل نامرئی جان ۳ عضو یک خانواده را گرفت
ترکیه، و سه کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس به درگیری های مسلحانه در سودان واکنش نشان دادند.
عضو شورای شهر تهران از انتقال ۳ ون مخصوص جانبازان و معلولان شهرداری به مراکز دیگر خبر داد.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ پس از بررسی و تصویب در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان ارسال شد تا مصوبات این لایحه با موازین شرع و قانون اساسی تطبیق داده شود.
در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.
حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.
عضو شورای شهر تهران گفت: چگونه می‌توانیم مترو تهران را به دست کسانی بسپاریم که متوسط فعالیت آنها ۳ ماه است.
عضو شورای شهر تهران گفت: ساختمان‌هایی که در منطقه ۵ پیش از این بدون مصوبه شورای شهر در اختیار مجموعه‌هایی قرار گرفته است بیش از ۲۰ ملک بوده و در ۳ مورد آنها اشخاص زندگی می‌کنند.
عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق با تشریح دلایل افت صادرات به عراق گفت: با رشد صادراتی که به عراق آغاز شده است پیش‌بینی می‌‌شود کاهش صادرات به این کشور در نیمه دوم سال جبران شود.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
۳عضو برگزیده انتخابات شورای سفرهای خارجی ورزش
متحدان کی‌یف تسلیحات پیشرفته اما محدودی مانند سامانه موشکی هیمارس و هویتزر در اختیار اوکراین قرار داده اند، اما برای عدم تحریک بیشتر روسیه همچنان مایل نیستند که تسلیحات قویتر به کی‌یف بدهند.
عضو شورای شهر گفت: گزارشاتی که از سوی شهرداران سابق تهران در رابطه با بدهی های شهرداری منشتر شده ضد و نقیض است.
خرمشهر- سه عضو شورای شهر خرمشهر برای ارائه توضیحات احضار شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ