عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: در مسابقات جایزه بزرگ امتیاز 630/8 را زدم و اگر این امتیاز را در مسابقات جهانی مصر تکرار کنم قطعا جزو فینالیست‌ها هستم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
اصفهان - سرمربی سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم var در ایران فراهم شود تا کار داوران در قضاوت آسان‌تر شود.
سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل از هواداران این تیم دعوت کرد تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
دروازه بان سپاهان از رقابت کردن نمی‌ترسد و مصمم به تمرینات خود ادامه می دهد.
ژوزه مورایس می‌گوید برای تحقق رؤیای قهرمانی سپاهانی‌ها سخت کار می‌کند و شرایط امسال تیمش را مهیاتر برای قهرمانی می‌بیند.
رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان در آسیا، تاکید کرد: امیدوارم با افزایش حمایت‌ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان در سایر عرصه‌ها باشیم.
کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد که بتوانند با قهرمانی جهان مردم را خوشحال کنند.
یوسو سسما ابراز امیدواری کرد که بتوانند به اهدافی که نکونام دارد، برسند.
مدافع باتجربه مس رفسنجان امیدوار است برای دومین همراهی با ساکت الهامی طهم قهرمانی را بچشد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: قهرمانی در مسابقات چهارجانبه سائوپائولو تنها یک اعتماد به نفس و هماهنگی بود.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد، این تیم در مسابقات جهانی به مانند تیم تحت هدایت مومنی مقدم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
با عادی‌سازی روابط بین تهران و قاهره، مصر امیدوار است که ایران به‌عنوان یک بازیگر تعدیل‌کننده رفتار‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در غزه عمل کند. به‌هرحال، این روز‌ها مصر و قطر اقدامات سنگین دیپلماتیکی را برای برقراری آتش‌بس انجام می‌دهند تا تنش‌ها بین حماس و جهاد اسلامی که مورد حمایت تهران هستند با اسرائیل برقرار شود. کاتزمن می‌گوید: «هر بار که اسرائیل و گروه‌های مسلح در غزه درگیر می‌شوند، احتمال تشدید تنش بیشتر می‌شود. این مسئله می‌تواند انگیزه اصلی مصر برای این نزدیکی بالقوه به ایران باشد.»
محققان امیدوارند ارائه تصویر این مرد باستانی بتواند درک بهتری برای باستان‌شناسان درباره نحوه تکامل انسان در طول زمان ایجاد کند.
توافق تهران و ریاض جنب و جوش تازه‌ای در منطقه ایجاد کرده است. بدیهی است که ایران نیز امیدوار است بتواند از این دستاورد دیپلماتیک، منافع امنیتی و اقتصادی مدنظرش را به‌دست آورد. این توافق می‌تواند موجب شود که روابط میان ایران و کشور‌های عربی نظیر مصر، بحرین و امارت متحده عربی بهبود یابد.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
طالب نعمت پور گفت: کشتی گیران به دلیل اینکه بدانند در کجای کار قرار دارند در رقابت های رنکینگ مصر حاضر شدند.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: با توجه به عملکردی که در مصر داشتیم امید داریم در مسابقات بعدی سهمیه‌های ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم‌.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیمش از مسابقه امروز برابر مصر درس گرفته باشد.
ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تفنگ گفت: اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعا در فینال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ