توافق تهران و ریاض جنب و جوش تازه‌ای در منطقه ایجاد کرده است. بدیهی است که ایران نیز امیدوار است بتواند از این دستاورد دیپلماتیک، منافع امنیتی و اقتصادی مدنظرش را به‌دست آورد. این توافق می‌تواند موجب شود که روابط میان ایران و کشور‌های عربی نظیر مصر، بحرین و امارت متحده عربی بهبود یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استان مازندران بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی دارد که از این تعداد کمتر از ۸۰۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است که بخشی از این تعداد در غرب مازندران وجود دارد.
مدیرعامل پرسپولیس بعد از ظهر دیروز به حراست باشگاه ماموریت داد هرچه سریع تر فرد یا افرادی که مدارک باشگاه را به رسانه ها می دهند را پیدا کند
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
چه کسی هم چنان منتشر خواهد کرد؟ بازاریابان محتوا از سوی شرکت ها پول دریافت می کنند تا اطلاعات مربوط به محصولات خود را منتشر کنند تا بر رفتار مصرف کننده تاثیر بگذارند. طبق ارزیابی سایت کاریابی Zippia به ازای هر روزنامه نگار در ایالات متحده در حال حاضر پنج مدیر بازاریابی محتوا وجود دارد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ٣١ هزار کارجو، ۲۷۰۰ کارفرما و ۶١ هزار فرصت شغلی طی یک ماه در سامانه جستجوی شغل ثبت شد.
اینشتین می‌خواست که جسدش سوزانده شود، اما هاروی مغز او را برداشت و از تحویل آن به بیمارستان خودداری کرد. نمونه‌های بافت دارایی پاتولوژیست بیمارستان محسوب نمی‌شوند. اما هاروی توانست نهایتاً اجازه پسر اینشتین را برای استفاده از این مغز برای اهداف علمی بگیرد.
مرگ بازیگر سینما و تلویزیون، حسام محمودی و قتل حمیدرضا الداغی شهروند سبزواری از مهم‌ترین جست‌وجو‌های اردیبهشت‌ماه بود.
موتور جستجوی چینی بایدو چت بات هوش مصنوعی را به سرویس های خود افزود که البته با محدودیت هایی روبرو است.
پیترو آکاردی، مدیر امپولی، نامزد اصلی ناپولی برای پر کردن جای خالی کریستیانو جونتولی است که به احتمال فراوان روانه یوونتوس خواهد شد.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
تقابل پراهمیت این هفته برای تعیین عنوان چهارمی لیگ بیست و دوم در سیرجان برگزار می شود.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
شاگردان ساپینتو در پی کسب جواز صعود به جمع چهارتیم پایانی جام حذفی به مصاف پارس جم رفته اند.
گوگل در مواجهه با رقابت از سوی مایکروسافت و اوپن ای. آی مشغول ساخت یک موتورجستجوی هوش مصنوعی شده است.
این فرض اواخر قرن بیستم مبنی بر اینکه دموکراسی و بازار‌ها در نهایت در همه جا پیروز خواهند شد از ان زمان به این سو با واکنش روشنفکرانه‌ای مواجه شده است که حتی اشتباه‌تر است. برای ترسیم مسیر بهتری به برای حرکت رو به جلو باید تفکر خود را در چندین حوزه سیاستگذاری به طور همزمان مورد بازبینی قرار دهیم.
گروهی از ستاره‌شناسان از روش جدیدی برای کشف یکی از بزرگترین سیاه‌چاله‌های تاکنون کشف‌شده، استفاده کرده‌اند.
بر اساس توضیح درج شده در کارت ملی و شناسنامه، مدارک شناسایی پیدا شده بایستی توسط فردی که آن را یافته است، به صندوق پست سپرده شود و پس از آن مدارک یاد شده توسط شرکت پست به سازمان ثبت احوال تحویل خواهد شد.
نگاهی به بیشترین کلمات جست‌وجو شده گوگل در یک سال اخیر می‌اندازیم.
اسفند ماه پر از حادثه بود، تلف شدن پیروز، مرگ شهرام عبدلی و مسمومیت دانش‌آموزان از کلیدواژه‌های حساس در گوگل بود.
صخره ماهی‌ها از خانواده قدیمی‌ترین مهره‌داران زنده نیستند (کوسه ۳۹۲ ساله گرینلند این عنوان را در سال ۲۰۱۶ از آن خود کرد)، و بنابراین یک مدل شاخص حیوانی برای مطالعه در مورد پیری نیستند. با اینکه بی مهرگانی نظیر مگس میوه و کرم‌های لوله‌ای نمونه‌های بهتری برای مطالعه تغییرات طول عمر هستند.
«ریشه مواضع تند فعلی اروپا علیه ایران را باید در اعتراضات اخیر در کشورمان، تحلیل اروپا از عدم اراده جدی ایران جهت حصول توافق اتمی با غرب، و در نهایت، حساسیت اروپا در مورد معادله جنگ اوکراین و طرح ادعا‌های مختلف در مورد دخالت و کنشگری فعال ایران در قالب آن جستجو کرد. تهران باید با تمرکز بر این موارد، روند و موج ایجاد شده علیه خود را معکوس کند و روند دیپلماتیک با اتحادیه اروپایی و کشور‌های مهم آن را از تنش‌زایی فزاینده به سمت آرامش و ثبات سوق دهد.»
اللهیار صیادمنش همچنان در تلاش برای ثبت اولین گل خود در فصل جدید چمپیونشیپ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ