ملی‌پوش تیراندازی کشورمان گفت: با توجه به عملکردی که در مصر داشتیم امید داریم در مسابقات بعدی سهمیه‌های ایران را برای المپیک پاریس کامل کنیم‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیروی انتظامی باید با افرادی که نسبت به ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه مبادرت می‌ورزند، برخورد قانونی کند.
وزیر کشور با تأکید بر اینکه کسی حق ندارد بی حجابی و بی عفتی را ترویج کند گفت: همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. نباید کسی حتی اندک مروج بی حجابی شود؛ اگر چنین کسی وجود داشته باشد حتما از نوادگان «رضا قلدر» است
نه اگر حجاب را درست کنیم، کما اینکه ۳۰ سال پیش درست کردیم جمهوری اسلامی خیلی قدرتمند می‌شود و نه اگر از دستش بدهیم، جمهوری اسلامی سقوط می‌کند. اصلاً به نظر من پشت این مسئله چیز‌های دیگری است، مثلاً مفهوم عفت را فراموش کرده و رفته ایم دنبال پوشش، نجابت را فراموش کرده ایم و دنبال نجیب نمی‌گردیم و این قصه، قصه عجیبی است.
مقیمی با اشاره به عفت به عنوان یکی از فضائل چهارگانه اخلاق، گفت: عفت در محیط دانشگاه موضوع روز ما است. متأسفانه برخی جوانان ما تبعیت قوه شهویه از قوه عاقله را کنار گذاشته و یا به زعم خودشان این رفتار‌ها را با استدلال‌های عقلی مادی توجیه می‌کنند که این ناشی از آن است که قوه عاقله‌ای که می‌تواند مبنا قرار گیرد، خوب مهذب نشده است و مبتنی بر فرزانگی نیست.
هرگز در ایران حقوقم را به موقع نگرفتم. من دوست ندارم دروغ بشنوم اما یک‌بار به من می‌گویند امروز یک‌بار هم می‌گویند فردا. یا می‌گویند امروز رمضان است و فردا نوروز و گاهی هم می‌گویند محرم است.
سعیدی گفت: برخی افراد کماکان نظرات خودشان را می‌دهند، اما آنچه که مهم است نظرات کلی نظام است و من امیدوارم چنین نحله‌های فکری تاثیری در رویکرد اصلی‌نظام در بحث فلسفه حجاب نداشته باشند و به اعتقاد من حتما باید یک تفکیکی بین حجاب و عفاف قائل باشیم چراکه این دو مقوله‌های متفاوتی هستند، زیرا بانوی ایرانی فارغ از بحث پوششی که دارد، حیا و عفتش زبانزد همه جهان است لذا فکر می‌کنم در این راستا حجاب معنی‌اش عفاف نیست.
متأسفانه تنگ نظری ۱۰ ساله وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، نتیجه بروز برخی حوادث تلخ در سال ۱۴۰۱ و هزینه‌ای برای جنگ ترکیبی و بروز بی عفتی هایی شد که امروز شاهدیم و کار ایجابی و فرهنگی آن باید در مدرسه انجام می‌گرفت.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
مراسم رونمایی از سردیس کشتی‌گیر شهید سجاد عفتی امروز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون کشتی، خانواده شهید عفتی و برخی از ملی‌پوشان برگزار شد.
۴ خرداد ماه ۵۸، آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط گروهک تروریستی فرقان ترور شد. روایت عفت مرعشی از ماجرای ترور آیت‌الله هاشمی را بخوانید.
عفت مرعشی، همسر آیت الله درباره روز ترور آیت‌الله هاشمی می‌گوید: یادم آمد که منافقین به سر آقای مطهری شلیک کرده بودند. خودم را انداختم روی آقای هاشمی و دست‌هایم را دور سر او گرفتم. این پدرسوخته نیز هیچ ابا نکرد. دستش را زیر دست من آورد و دو تا تیر پشت سر هم خالی کرد.
پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک تپانچه مردان با معرفی نفرات و تیم‌های نخست به پایان رسید.
نفرات برتر ششمین مرحله از مسابقات آزاد تیراندازی در رشته تپانچه و در بخش‌های بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.
جواد فروغی با امتیاز ۵۷۷.۱۱ در رده سی و سوم و محمدرسول عفتی با امتیاز ۵۷۳.۱۱ در رده پنجاه و ششم ایستادند و به فینال نرسیدند.
جواد فروغی با امتیاز ۵۷۷.۱۱ در رده سی و سوم و محمدرسول عفتی با امتیاز ۵۷۳.۱۱ در رده پنجاه و ششم ایستادند و به فینال نرسیدند.
رسول عفتی می‌گوید مهمترین هدفش کسب طلای المپیک و جابه‌جا کردن رکورد جهانی تپانچه است.
جواد فروغی گفت: در فینال، دهم‌ها تعیین کننده است، امیدوارم رسول عفتی در مراحل بعدی هم خود را به خوبی نشان دهد و موفق باشد.
رسول عفتی گفت: سه سالی است که با سلاحم کار می‌کنم اما حقیقتا اطمینان چندانی به آن ندارم و قطعا باید عوض شود.
هفته چهارم لیگ برتر تفنگ و تپانچه مردان با معرفی نفرات برتر و مسجل شدن قهرمانی سپاهان در تپانچه به پایان رسید.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته آخر تیرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
مدیرکل حقوقی و امور مجلس ستاد گفت :تبلیغات مشتمل بر اهانت به مقام شامخ زن و مروج بی عفتی بود.
آیت الله پورمحمدی گفت: بی حجابی یا بد حجابی مساوی با بی عفتی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ