کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد که بتوانند با قهرمانی جهان مردم را خوشحال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال نوجوانان ایران که امیدوار بود با کسب عنوان قهرمانی جهان چند رکورد را به نام خود ثبت کند در رسیدن به این این مهم ناکام ماند و با شکست برابر فرانسه در فینال، نایب قهرمان شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: قهرمانی در مسابقات چهارجانبه سائوپائولو تنها یک اعتماد به نفس و هماهنگی بود.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: کاهش سهمیه بازی‌های آسیایی اشتباه است و امیدوارم مسئولان تجدید نظر کنند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران ابراز امیدواری کرد، این تیم در مسابقات جهانی به مانند تیم تحت هدایت مومنی مقدم عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: ما در این مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم نفرات برتر خودمان را انتخاب کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان در باکو آماده شویم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
دارنده مدال طلا و برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت:فقط برای شادی دل هموطنان و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین بین المللی به میدان می‌روم و امیدوارم همیشه موفق عمل کنم.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
جولیان آلوارز، مهاجم جوان منچسترسیتی، مدعی شد پپ گواردیولا امیدوار به موفقیت آرژانتین در جام جهانی است.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: وزنه‌برداران ما ظرفیت و توانمندی این را دارند که بتوانند با مدال از مسابقات قهرمانی جهان برگردند اما کشورهای دیگر هم مانند ما کار می کنند.
اونای سیمون معتقد است اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست ولی می تواند تا فینال جام جهانی بالا برود.
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: امیدوارم تا قهرمانی جهان به رکوردهای خودم برسم و در این صورت رقابت دیدنی در دسته ۸۱ کیلوگرم خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می روم.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
ریموند دومنک، مربی سابق تیم ملی فرانسه، در جام جهانی 2022 هوادار لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین است.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
نایب قهرمان کشتی جهان از ملت ایران بابت شکست در فینال مسابقات قهرمانی جهان عذرخواهی کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار امیدواری کرد تیمش در مسابقات قهرمانی جهان و در غیاب روسیه، به عنوان قهرمانی تیمی دست یابد.
قهرمان رقابتهای وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: امیدوارم این موفقیت آغاز مسیری برای رسیدن به تکرار قهرمانی در رده بزرگسالان و در میادین بزرگ آینده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ