مدافع باتجربه مس رفسنجان امیدوار است برای دومین همراهی با ساکت الهامی طهم قهرمانی را بچشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
اصفهان - سرمربی سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم var در ایران فراهم شود تا کار داوران در قضاوت آسان‌تر شود.
سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل از هواداران این تیم دعوت کرد تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
دروازه بان سپاهان از رقابت کردن نمی‌ترسد و مصمم به تمرینات خود ادامه می دهد.
ژوزه مورایس می‌گوید برای تحقق رؤیای قهرمانی سپاهانی‌ها سخت کار می‌کند و شرایط امسال تیمش را مهیاتر برای قهرمانی می‌بیند.
رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان در آسیا، تاکید کرد: امیدوارم با افزایش حمایت‌ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان در سایر عرصه‌ها باشیم.
تعویق مسابقات لیگ برتر باعث شد تا مهرداد محمدی به بازی برای استقلال در هفته امیدوار شود.
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر روابط راهبردی بین دو ایران و ونزوئلا، ابراز امیدواری کرد با سفر جاری رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس این روابط بیش از پیش تعمیق و گسترش یابد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
مهاجم ایرانی پورتو و هم‌تیمی‌هایش امیدوار به پیروزی اسپورتینگ در مسابقه امشب هستند.
کاپیتان تیم ملی کاراته با ابراز ندامت امیدوار است محرومیت 6 ماهه اش از سوی کمیته استیناف تعلیق شود.
وزیر دفاع چین در سفر خود به روسیه نسبت به همکاری نظامی با روسیه در راستای تعمیق روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
سرمربی نساجی پیش از دیدار با استقلال گفت که بازی فردا متعلق به هواداران است و امیدوار است که از دقیقه یک تا 90 تیمشان را تشویق کنند.
در شرایط کنونی حتی اگر خانواده‌هائی تمایل به داشتن فرزند یا فرزندانی پیدا کنند، مشکلات شدید اقتصادی و هزینه‌های کمرشکن نگهداری و پرورش فرزند اجازه نمی‌دهد به سوی فرزنددار شدن بروند. مشوق‌های مادی در نظر گرفته شده در برابر کوه مشکلات اقتصادی موجود اصولاً به حساب نمی‌آیند. با تبلیغ و توصیه نیز نمی‌توان کاری از پیش برد. با برطرف ساختن بحران اقتصادی راه برای تغییر فرهنگ نیز هموار خواهد شد و فقط در آن صورت است که می‌توان به افزایشی شدن فرزندآوری امیدوار بود.
دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در سوم اسفند، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسبون با تصویب هیات رییسه طبق زمان پیش‌بینی شده برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.
رئیس جمهور گفت: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ موجود در ایران و مالزی امیدواریم این ظرفیت ها در جهت پیشرفت هر چه بیشتر همکاری‌های فیمابین به کار گرفته شود.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
"عبدالباری عطوان" در پیامی تصویری دلایل خود برای حمایت و تشویق ایران در این بازی را تشریح و ابراز امیدواری کرد که ایران با پیروزی دل میلیون‌ها مسلمان و ستم دیده در سراسر جهان را شاد کند.
تامی آبراهام، مهاجم رم، به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف برابر اودینزه تعویض شد اما به نظر نمی‌رسد که مشکل خاصی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ