انتخابات ریاست‌جمهوری برزیل در حالی امروز برگزار می‌شود که نگرانی‌ها نسبت به انتقال پرتنش قدرت و احتمال بروز ناآرامی‌های خشونت‌آمیز افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های خبری امروز (پنجشنبه) از ترور نامزد انتخابات ریاست جمهوری اکوادور در جریان یک تجمع انتخاباتی در پایتخت این کشور خبر دادند.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از صبح امروز آغاز شده و مردم این کشور سیزدهیمن رئیس‌جمهور را انتخاب خواهند کرد.
شورای عالی انتخابات ترکیه، نتایج نهایی و رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را منتشر کرد.
درحالی شاهد یکی از رقابتی‌ترین انتخابات‌های تاریخ ترکیه هستیم که اردوغان با چند چالش جدی مواجه‌است؛چالش‌هایی از تورم بی‌سابقه و تبعات زلزله گرفته تا اقتدارگرایی در حوزه‌های داخلی و خارجی.
یکی از چهار نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، انصراف رسمی خود را از انتخابات اعلام کرد.
استاد علوم سیاسی دانشگاه آلابامای جنوبی بر این باور است که صرف نظر از اینکه چه کسی برنده انتخابات پیش روی ترکیه شود، رویکرد کلی سیاست خارجی ترکیه تغییرزیادی نخواهد کرد.
پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
روند اخذ رأی انتخابات همزمان ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه در خارج از این کشور آغاز شد.
سه هفته تا انتخابات پارلمانی و ریاست‌جمهوری در ترکیه باقی مانده است، برخی می‌گویند انتخابات پیش رو مهم‌ترین انتخابات در بیست سال گذشته در ترکیه است، برخی که اضطراب بیشتری دارند آن را مهم‌ترین انتخابات در صد سال اخیر جمهوری ترکیه توصیف می‌کنند
رئیس‌جمهور آمریکا از نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ کشورش خبر داد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
هزاران نفر از حامیان رادیکال ژاییر بولسانارو، رییس‌جمهور پیشین برزیل به تقلید از هواداران دونالد ترامپ، به ساختمان ریاست‌جمهوری، کنگره و دادگاه عالی برزیل حمله کردند تا جهان بار دیگر شاهد کودتای راست‌های افراطی علیه دموکراسی باشد.
کمی کمتر از نیمی از جمعیت آرژانتین در صورت شرکت لیونل مسی در انتخابات ریاست‌جمهوری آرژانتین آماده رأی دادن به او هستند.
مقامات قزاقستان اعلام کردند نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از تغییر قانون اساسی، ساعاتی پیش در تمام مناطق این کشور آغاز شده است.
ترامپ نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسما اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست‌جمهوری خواهد شد.
کمیسیون انتخابات اسلونی از ادامه انتخابات ریاست‌ جمهوری در این کشور با رقابت ۷ نامزد خبر داد.
دونالد ترامپ طی سخنرانی در جمع هوادارنش در تگزاس باری دیگر تاکید کرد که نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ "جعلی و دزدی" بود.
نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و سابق برزیل در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور نسبت به رقیب خود پیشتاز است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنیا، برگزاری موفق این انتخابات را به مردم و دولت این کشور تبریک گفت.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در برزیل نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و ضدآمریکایی این کشور همچنان پیشتاز است و می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در دهم مهر، پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ