ترامپ نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور پیشین این کشور در روزهای پایانی هفته جاری خود را به‌زندانی در ایالت جورجیا تسلیم کند.
معاون دونالد ترامپ برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ در کمیسیون انتخابات فدرال اطلاعات ثبت نام کرده است.
ترامپ چند ماه پیش اعلام کرد که برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا نامزد می‌شود. در نظرسنجی‌ها، ترامپ از رقبای احتمالی هم‌حزبی خود خیلی جلوتر است؛ از جمله از ران‌دیسانتیس، فرماندار فلوریدا که بیشترین شانس را برای شکست ترامپ در انتخابات مقدماتی دارد.
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
به نوشته ریانووستی، وکیل ترامپ اظهار داشت: «این قطعا فقط درباره پرداخت حق‌السکوت است. این همان چیزی است که این پرونده را از بسیاری جهات واقعاً مضحک کرده است. در واقع این یک پرونده [کیفری]نیست و هیچ جرمی اتفاق نیافتاده است. این یک پیگرد سیاسی است».
ایوانکا ترامپ رگفت: من از همه صدا‌ها در صحنه سیاسی که حمایت و نگرانی خود را اعلام کرده اند تشکر می‌کنم.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا می گوید اعلام جرم علیه دونالد ترامپ به چالش های آمریکا در داخل و خارج می افزاید.
هیأت منصفه عالی منهتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به جرم پرداخت حق السکوت متهم کرد. ترامپ نخستنی رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری متهم می‌شود.
ترامپ اولین رئیس جمهور سابق آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری - به دلیل پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن - متهم می‌شود.
سازمان‌های مجری قانون در آمریکا در حال انجام اقداماتی هستند که مقدمه متهم شدن احتمالی ترامپ است.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
بولتون جنگ طلب، که در دولت بوش و رونالد ریگان قبل از دوره کوتاه مشاور امنیت ملی ترامپ خدمت می‌کرد، به این رسانه گفت که کمپین او بر روی «سیاست خارجی بسیار قوی تر» تمرکز خواهد کرد.
رسانه های آمریکایی بامداد سه شنبه از اعلام نامزدی مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند اما سخنگوی پنس این خبر را رد کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا که ماه گذشته رسما برای انتخابات ۲۰۲۴ کاخ سفید اعلام نامزدی کرد، توصیه کمیته تحقیقات «ششم ژانویه» را پاپوش و تلاشی برای سنگ‌اندازی در کارزار انتخاباتی خود خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد؛ اما بد نیست به نظر خانواده وی درباره این اقدام نگاهی بیندازیم!
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسما اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست‌جمهوری خواهد شد.
ترامپ گفت: ما پیروز می‌شویم، چون با همه قدرت مبارزه می‌کنیم و جو بایدن دیگر نمی‌تواند چهره کشور ما باشد.
ترامپ نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را اعلام کرد.
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
طبق برخی گزارش ها، ترامپ روز دوشنبه همین هفته در گردهمایی اوهایو نامزدی ریاست جمهوری خود را اعلام خواهد کرد.
انبوهی از گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس جمهور سابق امریکا به سرعت پس از انتخابات میان دوره‌ای برای اعلام نامزدی حرکت خواهد کرد، اما چه کسی او را به چالش می‌کشد؟
دونالد ترامپ طی سخنرانی در جمع هوادارنش در تگزاس باری دیگر تاکید کرد که نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ "جعلی و دزدی" بود.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: همه از من می‌خواهند که نامزد شوم. من در نظرسنجی‌ها، در هر نظرسنجی- نظرسنجی‌های جمهوری خواهان و دموکرات‌ها - پیشتاز هستم.
رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم نهایی خود درباره شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴ این کشور را گرفته و به زودی آن را اعلام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ