کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صداوسیما گفت: در همه دوره‌های انتخابات در صدا و سیما این بحث وجود داشته که آیا نتیجه انتخابات برای این رسانه اهمیت دارد تا مجلس همسو بیاید یا اینکه مشارکت مردم بالا باشد؟ مقام معظم رهبری روی بالاترین میزان مشارکت تأکید داشته‌اند و صرف اجرای قانون و با ورود افراد تأیید صلاحیت شده، انتخابات باید با بالاترین مشارکت برگزار شود.
علیرضا خدادادی در جریان بازی تدارکاتی دیروز، دچار آسیب‌دیدگی شد اما اعلام وضعیت دقیق او منوط به نتیجه بررسی‌های پاراکلینیکی است.
کریمی: صحبت‌های اولیه با آقای بیرانوند پس از فسخ قرارداد با باشگاه قبلی صورت گرفته و این موضوع از سوی بنده تایید می‌‌شود.
باشگاه لایپزیش دقایقی پیش تایید کرد که فابیو کاروالیو، وینگر پرتغالی لیورپول، را با قرارداد یک ساله و قرضی جذب کرده است.
مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با بیان اینکه هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی و بوکس اعلام نشده، گفت:با مساعدت مرکز حراست این نتیجه را به موقع دریافت می کنیم و تعویقی نداریم.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بحث انتخابات و تأیید صلاحیت ها مسئولان سه قوه وظیفه دارند به گونه ای عمل کنند تا مردم به کار و نتیجه انتخابشان امیدوار شوند.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: درصورت انجام و تأیید نتیجه سونوگرافی از وضعیت بارداری «ایران»، در اواخر اسفندماه سالجاری، امیدواریم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، «ایران» صاحب توله یوزه‌ای جدید شود.
دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته گفت: در بحث تأیید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته هنوز نتیجه به دست ما نرسیده است.
دلیل دیگر ضرورت جایگزینی موش‌ها با مدل‌های دیگر این است که پروتکل‌های زیادی وجود دارد که دانشمندان باید قبل از شروع آزمایش جدید در مدل موش از آن‌ها پیروی کنند. در نتیجه، تأیید این امر ممکن است ماه‌ها طول بکشد. از آنجایی که کرم‌های پیله‌ساز جزو بی‌مهرگان هستند، نویسندگان مطالعه انتظار دارند که حجم کاغذبازی برای شروع آزمایش بر روی آن‌ها کاهش یابد.
محققان موفق به انجام پژوهشی شدند که نتیجه آن نشان داد گیاه خرنوب در درمان ناباروری مردان موثر است و می توان از این گیاه برای تولید داروی درمان سرطان استفاده کرد.
باشگاه بایرن مونیخ در مورد آخرین وضعیت مصدومیت سادیو مانه بیانیه داد و تایید کرد که تست‌های پزشکی بیشتری برای نتیجه گیری نهایی باید انجام شود.
«دیمیتری پسکوف» به انتخابات کنگره آمریکا و نتایج آن واکنش نشان داد و تأکید کرد که این انتخابات تغییری در روند بد روابط مسکو - واشنگتن نخواهد داشت.
سازمان لیگ کشتی با تأکید بر اجرای دقیق بخشنامه لیگ برتر در مورد دیدار تیم‌های ستارگان ساری و مقاومت البرز بیانیه صادر کرد.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
کمیته بین‌المللی المپیک نتیجه انتخابات برگزار شده برای کمیته ملی المپیک ایران را تایید و نام رئیس جدید را ثبت کرد اما نام دبیرکل این کمیته هنوز تغییر نکرده است.
با وجود گذشت دو هفته از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، نتیجه این انتخابات هنوز توسط کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) تایید نشده است.
«چودری پرویز الهی» سروزیر ایالت پنجاب پاکستان امروز در سخنانی تأکید کرد: اتفاقی که برای سلمان رشدی افتاد نتیجه گستاخی وی بود.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.
این پیشنهادات با استقبال و تأیید مرحوم سید احمد آقا مواجه می‌شود و نتیجه همان می شود که پیکر مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حدود سه روز با کیفیت خاصی در محل مصلای فعلی نگهداری و آن صحنه های ماندگار در تاریخ به ثبت رسید و سپس در مکان فعلی به خاک سپرده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ