رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسما اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست‌جمهوری خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ در یک مصاحبه جنجالی فاش ساخت که آمریکا نه تنها دیگر ابرقدرت نیست، بلکه به سمت جهنم پیش می‌رود و افول هژمونی جهانی دلار را «حادثه‌ای بزرگتر از شکست در هر جنگی» دانست.
رئیس جمهور سابق آمریکا و سایر مظنونین پرونده مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا، باید به طور داوطلبانه خود را به زندان این ایالت معرفی کنند.
رئیس جمهور سابق آمریکا کیفرخواست جدیدی را که دادگاه جورجیا علیه او صادر کرده است، «پاپوش» خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است که می‌تواند رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به راحتی شکست دهد.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، بعد از باخت تیم ملی زنان این کشور به سوئد حمله تندی به بازیکنان آمریکا داشت و چندین نفر از آنها را به ضدیت با کشورشان متهم کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که شرایط پیرامون جزیره تایوان به این دلیل تشدید شده است که چین، رئیس جمهور کنونی آمریکا را «نالایق» می‌داند.
مشاور اسبق کاخ سفید بر این باور است که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات سال آتی، به احتمال زیاد واشنگتن را از ناتو خارج خواهد کرد.
جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی اظهار کرد مقامات رسمی که موضوعات امنیتی و اطلاعاتی را به اطلاع دونالد ترامپ می‌رساندند، در بسیاری از پرونده‌ها نمی‌توانستند اسناد طبقه بندی شده و محرمانه را از ترامپ پس بگیرند.
مایک پنس رسما در مقابل دونالد ترامپ قرار خواهد گرفت که در حال حاضر در نظرسنجی‌ها از سایر رقبای جمهوری‌خواه خود به مراتب پیشتر است.
فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا که از او به عنوان رقیب اصلی دونالد ترامپ در رقابت مقدماتی جمهوریخواهان یاد می‌شود روز چهارشنبه رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شد.
اتهام‌های کیفری وارد شده به ترامپ ۷۶ ساله، در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده جایی که پیش از این هیچ یک از روسای جمهوری این کشور چه در زمان تصدی منصب و چه پس از ترک کاخ سفید، هرگز به طور رسمی مورد اتهام قرار نگرفته بودند، با این حال پرونده‌های زیادی در جهان بوده که باعث شده برخی رهبران رسوا شوند یا این که منصب خود را ترک کنند.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
هیأت منصفه عالی منهتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به جرم پرداخت حق السکوت متهم کرد. ترامپ نخستنی رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری متهم می‌شود.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
ترامپ هنوز در توییتر فعالیتی ندارد و ترجیح می‌دهد روی شبکه اجتماعی اختصاصی خودش، یعنی Truth Social که توسط استارتاپ Trump Media & Technology Group (TMTG) توسعه پیدا کرده تمرکز داشته باشد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: تعقیب پمپئو و ترامپ به اتهام ترور مقامات رسمی ایران و عراق تا اجرای عدالت ادامه دارد.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
رئیس جمهور سابق آمریکا که ماه گذشته رسما برای انتخابات ۲۰۲۴ کاخ سفید اعلام نامزدی کرد، توصیه کمیته تحقیقات «ششم ژانویه» را پاپوش و تلاشی برای سنگ‌اندازی در کارزار انتخاباتی خود خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد؛ اما بد نیست به نظر خانواده وی درباره این اقدام نگاهی بیندازیم!
طبق برخی گزارش ها، ترامپ روز دوشنبه همین هفته در گردهمایی اوهایو نامزدی ریاست جمهوری خود را اعلام خواهد کرد.
سومین گذرنامه‌ای که ممکن است ترامپ به آن اشاره کرده باشد گذرنامه «رسمی» با پوشش قهوه‌ای است که به مقام‌های دولتی ایالت متحده اعطا می‌شود. البته شاید منظور او گذرنامه‌ای خارجی بوده باشد اگرچه مشخص نیست که رئیس جمهور پیشین آیا دارای تابعیت دوگانه در کشور دیگری است یا خیر.
کریمی قدوسی گفت: اگر در سیاهه جمهوری اسلامی افرادی تحریم شده باشند مانند پمپئو و ترامپ و امثال این‌ها به خاطر آن جنایتی است که رسماً انجام دادند و مسئولیت آن را پذیرفتند؛ برای ترور شهید سلیمانی و مهندس ابومهدی. با این فرض جمهوری اسلامی نیازی به اعزام یک پاسدار به قلب دشمن ندارد.
نمیتوانم از یاد ببرم همین چند وقت پیش، هرگاه مذاکرات به نقطه مطلوب می‌رسید، اقلیتی در داخل کشور را، غم و غصه فرا می‌گرفت. وحشت داشتند از اینکه برجام به ثمر برسد و نتایج طبیعی بر آمده از این توافق بر انتخابات ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. . در چهارشنبه‌ای که تکلیف انتخابات آمریکا در حال روشن‌شدن بود؛ در جلسه‌ای رسمی، فردی بعد ازتماس با همکارانش با چشمانی پر از برق شادی وارد شد و گفت که در دو ایالت آمریکا توازن به نفع ترامپ در حال شکل‌گیری است و از آن‌سو تعمق افرادی از دولت را با نگاهی دور اندیشانه می‌دیدم که در مقابل تحریم باید کشور را مدیریت می‌کردند. این فرق آدم‌ها و مشرب هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ