نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و سابق برزیل در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور نسبت به رقیب خود پیشتاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیمونه اینزاگی فهرست تیمش را برای مصاف برابر آتالانتا مشخص کرد.
رئیس جمهور برزیل از دلیل اصلی ملاقات نکردن با همتای اوکراینی‌ وی در حاشیه اجلاس جی۷ پرده برداشت!
رئیس جمهور برزیل می‌گوید که قصد دارد در حاشیه اجلاس گروه هفت، برزیل را به عنوان میانجی برای حل و فصل جنگ اوکراین معرفی کند.
لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل خواستار تلاش برای آزادی جولیان آسانژ شد.
زوج لائوتارو مارتینز و روملو لوکاکو بار دیگر در اینتر شکل گرفته و این دو در یورو دربی از ابتدا کار را شروع خواهند کرد. این خبری بد و ترسناک برای میلان است.
رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا از علاقه کشورش برای استفاده از خدمات فناوری ارتباطات و صنعت نیمه هادی چین دفاع کرد.
«لولا دا سیلوا» رئیس جمهور برزیل روز شنبه فرمانده ارتش این کشور را برکنار کرد.
وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکومیت حمل به نهادهای دولتی در برزیل، همبستگی دمشق را با «لولا داسیلوا» رئیس جمهور منتخب این کشور اعلام کرد.
لولا داسیلو رئیس جمهور برزیل دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که از زمان شروع حوادث برازیلیا، ۱۵۰۰ نفر از متهمان حمله طرفداران رئیس جمهور پیشین این کشور به ساختمان ریاست جمهوری و کنگره، بازداشت شده‌اند تا تحقیقات در مورد اتهامات آن‌ها انجام شود.
لولا داسیلوا به عنوان رئیس جمهور جدید برزیل در پارلمان این کشور سوگند یاد کرد.
پلیس برزیل امروز از بازداشت بمب‌گذار مراسم تحلیف «لولا داسیلوا» رییس جمهور این کشور خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم تحلیف «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور جدید برزیل راهی این کشور شد.
لولا داسیلوا رئیس جمهور برزیل که بار دیگر به قدرت بازگشته طی یک سخنرانی در حالی که اشک می‌ریخت گفت: زمانی که ریاست جمهوری را ترک کردم، تصور می‌کردم که در ۱۰ سال آینده برزیل مانند فرانسه و انگلستان خواهد بود.
رئیس جمهور در پیامی انتخاب لوئیس ایناسیو لولا دا سیلوا را به ریاست جمهوری فدراتیو برزیل تبریک گفت.
ناظران بر این باورند که داسیلوا در این دوره، ضمن نزدیکی با تهران و تجدیدنظر در روابط با واشنگتن، نقش حمایتگرانه‌ای از فلسطین خواهد داشت؛ موضوعی که به نگرانی مقامات صهیونیست دامن زده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تل آویو پس از انتخاب لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل یک متحد را در این کشور از دست داده است.
«لوئیز ایناسیو لولا دا سیلوا» ملقب به «لولا» دیروز (دوشنبه) با شکست رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری برزیل، بار دیگر بر مسند قدرت تکیه زد؛ اما لولا کیست؟
جنبش مقاومت اسلامی حماس پیروزی «لولا داسیلوا» در انتخابات ریاست جممهوری برزیل را تبریک گفت.
ژایر بولسونارو با به دست آوردن ۴۹.۱۹ درصد آرا، نخستین رئیس جمهور برزیل شد که نتوانست برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود. از بولسونارو با عنوان ترامپ برزیل نیز یاد میشده است.
شماری از مقامات کشورهای بین المللی پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را تبریک گفتند.
لولا دا سیلوا در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برزیل در مقابل ژائیر بولسونارو به پیروزی دست یافت.
«ایناسیو لولا داسیلوا» سیاستمدار کهنه کار ۷۶ ساله برزیل و ژائیر بولسونارو رئیس جمهوری فعلی این کشور، موفق به کسب حدنصاب لازم برای پیروزی در دور نخست نشدند و دور دوم انتخابات با رقابت این دو نامزد کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.
گزارش های اولیه از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری برزیل از رقابت تنگاتنگ لولا داسیلوا و ژائیر بولسونارو در این انتخابات حکایت دارد.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در برزیل نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و ضدآمریکایی این کشور همچنان پیشتاز است و می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در دهم مهر، پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ