رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس آلکاراس درباره رقابت خود با نواک جوکوویچ صربستانی و اهمیت حفظ صدرنشینی رنکینگ ATP صحبت کرد.
توئیتر محل نبرد دو‌ تیم همشهری و رقبای اصلی عربستان شده است، النصر و الهلال که در دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب به مصاف هم رفتند و پیروزی از آن النصر بود.
مربی تیم ملی والیبال دانشجویان عملکرد شاگردانش را در مسابقات مرحله گروهی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازی خوبی با آرژانتین داشتیم تیمی که سالهاست رقیب ما بوده است.
گئورگی گولسیانی به این سادگی‌ها جایگاه خود در ترکیب اصلی را به کسی نخواهد داد.
کناره‌گیری رقیب اصلی دبیر از انتخابات کشتی
معادلات در پست هافبک دفاعی پرسپولیس پیچیده شده و سینا اسدبیگی همانند فصل گذشته باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد.
رقیب اصلی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوی اخیر بدلیل طرح برخی شکایت‌ها با خطر ۱۱۰ سال زندان احتمالی و ممنوعیت فعالیت سیاسی روبرو است.
دلایل مختلفی عربستان را به بهشت جدید ستاره‌های بازنشسته تبدیل کرده است.
به نظر می‌رسد اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که کمتر از دو هفته دیگر در 28 ماه مه برگزار می‌شود، دست برتر را دارد. تحلیلگران به واشنگتن‌پست گفتند که بعید به نظر می رسد که کلیچداراوغلو زمینه کافی برای پیروزی در دور دوم را فراهم کند. انتظار می‌رود که آرای حامیان اوغان، نامزد حزب ثالث، بین دو رقیب اصلی تقسیم شود.
تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر است، در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد پیکان را شکست دهد و صدر جدول را از رقیب اصلی‌اش پس بگیرد.
مردم ترکیه در حالی قرار است در ۲۴ اردیبهشت جاری به پای صندوق‌ رای بروند که گمانه‌زنی‌ها و حواشی این انتخابات سرنوشت‌ساز از مدت‌ها پیش، افکار عمومی و محافل رسانه‌ای را به خود مشغول کرده است.
کمال قلیچدار اوغلو در این دوره از انتخابات رقیب اصلی اردوغان محسوب می‌شود و مبارزات انتخاباتی خود را روی دموکراسی، حقوق بشر و حاکمیت قانون متمرکز کرده است و از منتقدان جدی فساد در نهاد‌های حکومتی ترکیه به شمار می‌رود.
"کمال قلیجداراوغلو" نامزد ریاست جمهوری ترکیه و رقیب اصلی "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور فعلی آن کشور در ویدئویی که برای جوانان ترکیه تهیه کرده توجه بی سابقه‌ای را به خود جلب کرد.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
اصلی ترین رقیب کیانوش رستمی پس از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ باید نسبت به جرایم سنگین خود در دادگاه بلغارستان پاسخگو باشد.
با توجه به میزان دسترسی‌ها در آپ‌های مختلف مشخص می‌شود، مشکل گوگل‌پلی دسترسی و استاندارد اپ‌ها نیست، بلکه مشکل اصلی بر سر رقابت است.
مربی تیم ملی واترپلوی ایران وضعیت ملی‌پوشان و برنامه تیم ملی ایران برای مسابقات آسیایی را شرح داد.
بازی با پا بعنوان یک شاخصه اصلی در انتخاب گلرها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده و بنا بر آمار علیرضا بیرانوند در این شاخص پیشرفت معناداری کرده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر است.
تیم کشتی آزاد آمریکا با 10 کشتی گیر در رقابت های جهانی صربستان حضور پیدا خواهد کرد.
نتایج درخشان المپیک مارسی در رقابت‌های این فصل فرانسه توجه بسیاری را به این باشگاه جلب کرده است.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، معتقد است پاری سن ژرمن با این سبک بازی مدعی اصلی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.
تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی در مصاف با تیم لیگ یکی به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ