یکی از چهار نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، انصراف رسمی خود را از انتخابات اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل نساجی مازندران با بیان اینکه فوتبال ما به طور کلی ورشکسته شده است، گفت: نیاز به حمایت مجلس و وزارت ورزش داریم تا مشکلات برطرف شود.
سرمربی پیشین پرسپولیس با بیان اینکه هنوز معتقد است ارزش صادق محرمی مدافع ایران ۱۰ میلیون یورو است، گفت: مهدی طارمی را زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد به باشگاه دینامو پیشنهاد دادم.
آقامحمدی با بیان اینکه دوهزار و ۲۰ محله و ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت در سراسر ایران وجود دارد که از امکانات اولیه زندگی مانند مسکن، اشتغال، تحصیلات تا ۱۲ سال، سلامت، خوراک و پوشاک محروم هستند، ابراز داشت: در این شرایط چطور می‌توان گفت مسلمانانی وجود دارند که شهرسازی اسلامی را در دستور کار دارند.
فارس نوشت: امام جمعه قم با بیان اینکه نگاهمان به افرادی که خود را از نعمت حجاب محروم کرده‌اند بدبینانه نیست، گفت: نگاه ما نگاه امیرالمؤمنین (ع) و مالک اشتر است که با همه اقشار جامعه چه دیندار و چه غیر دیندار برخورد خوب داشتند، ولی این سخن، به معنی این نیست که اگر کسی از خط قرمز‌ها عبور کند با او برخورد قانونی نشود.
رئیس‌جمهور کنونی ترکیه و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری آتی در این کشور به کناره‌گیری «محرم اینجه» از رقابت‌های انتخاباتی واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور کنونی ترکیه و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری آتی در این کشور به کناره‌گیری «محرم اینچه» از رقابت‌های انتخاباتی واکنش نشان داد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
محرم اینجه ساعاتی پیش از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه انصراف داد.
یک متخصص عفونی به اعلام اینکه میزان مبتلایان، بستری و حتی فوتی‌های کرونا زیاد شده است، همچنان از مردم خواست نسبت به استفاده از ماسک اقدام کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اینکه حضرت امام گفتند ما هر چه داریم از محرم و صفر است به واسطه مقام شهداست.
متخصص عفونی با تاکید بر اینکه درباره مساله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در کشور باید متخصصان حوزه سم شناسی و مسمومیت نظر بدهند، می‌گوید: در حوزه مسمومیت نمی‌توانم نظر بدهم، اما در هرحال شواهد و قرائن نشان می‌دهد آنچه که بر سر دانش‌آموزان می‌آید نمی‌تواند عامل ویروسی داشته باشد، هرچه هست باید یک نوع سم باشد.
عباس عبدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا دولت اصرار بر گرفتن تصمیماتی دارد که به باور متخصصان نه تنها فایده‌ای برای حل بحران‌ها ندارد بلکه بر انباشت نارضایتی‌ها می‌افزاید، گفت: «به نظرم این شیوه مواجهه با مشکلات جامعه ریشه در نگرش مدیریت سنتی و غیر علمی دارد. آنان همیشه گمان می‌کنند که با محدودیت می‌توان مشکلات را حل کرد. این ذهنیت در جامعه هم هست مثلا خیلی‌ها گمان دارند که با افزایش مجازات و اعدام می‌توان جرم را کاهش داد. در حالی که راه اصلی در جای دیگری است.»
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نمایندگان محترم مجلس! برادران و خواهران عزیز، کاری نکنید فقرا علیه ما شورش کنند، گفت: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس مخالف طرح عایدی بر سرمایه، حتی به اندازه یک برگه دو رو هم درباره این طرح نخوانده‌اند، اما مخالفت می‌کنند!
رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه غفلت از نیروی انسانی باعث ضرر و زیان است، تاکید کرد: آموزش در مناطق محروم باید جدی گرفته شود.
وزیر کشور با بیان اینکه پرداختن به مسائل اجتماعی از وظایف مهم وزارت کشور است، افزود: در برخی محله‌ها به دلیل رشد و شتاب مهاجرت به شهرها با مشکلات مختلفی مواجه هستیم.
ضرغامی با اعلام اینکه در دو ماه اخیر شاهد این هستیم که شهر سراسر غم است، اظهار کرد: هنوز بنر‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر در شهر وجود دارد با اینکه وارد فضای شادی رسیده‌ایم و مردم به این شادی و تغییر احوال نیاز دارند.
در تکیه‌های عزاداری، زنان ناصرالدین شاه جایگاه مخصوصی داشتند. مراسم تعزیه زمان ظهر آغاز و زمان غروب آفتاب تمام می‌شد و شاه با زنانش تا آخر مراسم تکیه را ترک نمی‌کردند. آن‌ها می‌توانستند هر زمان که مایل باشند در محرم برای روضه‌خوانی و دیدن تعزیه به تکیة دولت بروند بدون اینکه کسی آن‌ها را ببیند.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه سهم مناطق محروم در کنکور با تأثیر قطعی معدل افزایش می‌یابد، گفت: رتبه‌های یک تا ۱۰ کنکور امسال، هیچکدام در دروس خودشان در امتحانات نهایی، نمره ۲۰ کسب نکرده بودند و در بعضی از دروس که در کنکورشان تأثیر نداشت، نمره در حد دانش‌آموز متوسط کسب کرده بودند.
قنبری استاد اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به موتور‌های متحرک افزایش تورم در کشور طی سال‌های اخیر نگاهی بیندازیم، باید به سه عامل اشاره کنیم، اضافه کرد: در وهله اول افزایش پایه پولی طی سالیان گذشته موجبات این موضوع را فراهم آورده که تورم به صورت فزاینده‌ای با رشد روبرو شود. استقراض دولت از بانک مرکزی و همچنین چاپ پول به منظور تامین کسری بودجه دولت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در شناسایی‌ها و عملیات‌های دریایی ما عنایت شهدا را می‌بینیم، ادامه داد: هیبت ناوها و ناوچه‌های آمریکایی‌ها در خلیج فارش شکسته شد.
شنیدن صحبت‌های سرپایی با سرمربی پرتغالی بعد از شکست در هفته نخست، هواداران استقلال را به آینده امیدوار می‌کند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه همزمان با روزهای پایان دهه اول ماه محرم، شاهد افزایش تردد در جاده های استان هستیم، گفت: تردد در محورهای مواصلاتی بسیار پرحجم، ولی روان است.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک با بیان اینکه منتظر تشکیل جلسه شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک برای تعیین قیمت خرید دام زنده هستیم، از کاهش تقاضا در ایام محرم امسال برای دام خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ