شهردار تهران با بیان اینکه حوزه حمل و نقل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان پول لازم دارد تا به درجه‌ای از اعتبار و خدمت برسد، گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی تعریف کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: در حوزه حمل و نقل ساماندهی روشنی برای مرزها وجود دارد و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه حمل و نقل در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به صورت عادی اعلام وصول شد.
بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد:از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون حدود ۱۸۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه دریا و حمل و نقل دریایی انجام و به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم ایران شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:ضمن تذکر به شهرداری تهران به دلیل عدم ورود به موقع در حوزه حمل و نقل عمومی باید در این زمینه بررسی لازم صورت بگیرد و گزارشات ارائه شود.
طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی روسیه در حوزه حمل و نقل و لجستیک، از ۲۸ فروردین در مسکو برگزار می‌شود.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل در سال گذشته توفیق جدی نداشته است.
بر اساس اعلام پارک فناوری پردیس، تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بین ایران و روسیه در حوزه متاورس و حمل و نقل هوشمند منعقد شد.
مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: پیش نویس سند همکاری‌های ایران در زمینه‌های بانکی، حمل و نقل و انرژی نیز تبادل شده و در دست بررسی است.
به گفته عضو شورای شهر تهران نمره شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی قابل قبول نیست و کمبود شدید این ناوگان نشانگر مدیریت نادرست است.
به گفته عضو شورای شهر تهران نمره شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی قابل قبول نیست و کمبود شدید این ناوگان نشانگر مدیریت نادرست است.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از کسب بیشترین رضایتمندی شهروندان در بین مناطق پایتخت به‌لحاظ عملکرد کیفی و کمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا موانع موجود برای ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در حوزه اجرای زیرساخت‌های حمل و نقل و بهره‌برداری را برداریم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا موانع موجود برای ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در حوزه اجرای زیرساخت‌های حمل و نقل و بهره‌برداری را برداریم.
نشست بررسی راهکارهای توسعه حمل و نقل ریلی و ترانزیت، با حضور مدیرعامل راه‌آهن و فورواردرها و شرکت‌های فعال حوزه حمل و نقل بین المللی ریلی برگزار شد.
مشهد ـ وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است تغییرات جدی در حوزه حمل و نقل کشور انجام گیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: دولت سیزدهم موضوع ترانزیت را در اولویت نخست خود در حوزه حمل و نقل ریلی قرار داده است.
مشهد ـ فرماندار مشهد از شناسایی تخلفات شبکه‌ای وسیع در حوزه حمل و نقل مسافر با ایجاد بازار سیاه در این استان خبر داد.
رئیس مرکز تهران هوشمند از ارائه پیشنهاداتی در ارتباط با هشت نیاز حوزه حمل و نقل از سوی ۳۰ شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: در حال برگزاری نشست‌های تخصصی برای تدقیق و نهایی‌سازی هستیم.
نهمین جلسه شورای مدیران عامل واحدهای تابعه و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
رئیس‌ هوشمندسازی حمل و نقل ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته گفت: اقداماتی برای حضور شرکتهای حوزه حمل و نقل در مناقصات شرکت کنترل ترافیک را فراهم اوردیم.
مهلت ارسال طرح های پسادکتری فناورانه در حوزه صنعت راهداری و حمل و نقل جاده ای به صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تا پایان مردادماه اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ