عضو شورای شهر تهران گفت:ضمن تذکر به شهرداری تهران به دلیل عدم ورود به موقع در حوزه حمل و نقل عمومی باید در این زمینه بررسی لازم صورت بگیرد و گزارشات ارائه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
تعاملات بخش‌های اداری و خصوصی حالا دچار چالش‌هایی شده است. حجم بیشتری از کار ارتباطی این دو بخش دولتی و غیردولتی باید در ساعات محدودتری انجام شود. مثلاً سازمان بورس ساعت کاری‌اش مانند قبل و ۸:۴۵ تا ۱۲:۳۰ است. بازار ساعت کاری‌اش تغییر نکرده، ساعت طرح ترافیک مانند قبل است، اما ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی بنا به مصوبه دولت تغییر کرده و عملاً ساعت کاری این ناوگان بیشتر شده است.
مشکلات نابینایان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، در جلسه ستاد هماهنگی مناسب سازی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
اتوبوس بایرن مونیخ روز شنبه توسط مردی که به ادعای پلیس از مشکلات روانی رنج می‌برد هدف حمله قرار گرفت.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
اهواز - رئیس جمهور گفت: عقیده دارم حضور میدانی در استان حوزستان موجب رفع مشکلات مختلف استان از حمله آب و فاضلاب و بیکاری می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: بعد از حمله سایبری در خردادماه سال جاری تقریبا همه سامانه‌های شهری تحت تاثیر قرار گرفت از جمله سامانه فروش بلیت مترو که همان زمان یک نسخه برای این سامانه پیچیدیم تا حداقل بهره برداری دچار اختلال نشود.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که در میانسالی دچار حمله قلبی یا سکته می‌شوند ممکن است در اوایل زندگی نیز دچار مشکلات حافظه و تفکر شوند.
شهردار تهران به همراه جمعی از معاونان و مدیران حوزه حمل و نقل شهری با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد.
حجت الاسلام رئیسی رییس‌جمهور از پایانه حمل و نقل کالای تهران در سفر به شهرستان نسیم شهر به صورت سرزده بازدید و با حضور در بین رانندگان مشکلات آنها را شنید.
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.
مهدی تارتار می‌گوید با ورود تکنولوژی داور ویدیویی مشکلات در لیگ ایران به حداقل خواهد رسید.
تجار یمنی با مشکلات بسیاری روبرو هستند و بسیاری از واردکنندگان یمنی به دلیل ناتوانی در حمل و نقل و ترخیص کالاهایی که از شرکت های خارجی خریداری کرده بودند، متحمل زیان های هنگفت شده اند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعت حمل و نقل را نمی توان سنتی اداره کرد و باید به فناوری متصل شویم تا مشکلات برطرف شود.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
پیشکسوت و ملی‌پوش سال‌های دور کاراته ایران از تاریخ شکل‌گیری کاراته در ایران و مشکلات و موانع حال حاضر این رشته در ایران سخن گفت.
رئیس شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.
محمد ربیعی می‌گوید مشکلات باشگاه‌شان را فریاد نمی‌زند و معتقد است تیمش در پایان نتیجه خوبی خواهد گرفت.
آیا قابل قبول است که هنوز چندماه از اجرای طرحی نگذشته و در حالی که سهم پرداختی مردم در خرید دارو افزایش یافته، با چنین کمبودی از دارو و سرم مواجه شویم و از زبان رئیس کمیسیون بهداشت بشنویم که هم کمبود مواد اولیه داریم، هم مشکلات بانکی و بیمه ای، هم با انباشت مطالبات تسویه نشده مواجهیم و هم تعرفه بازرگانی و حمل و نقل سربار این طرح شده و گریبان مردم را گرفته؟!
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: کلانشهرها مشکلات عدیده ای دارند که آلودگی هوا از آن جمله است و توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش این معضل ضروری است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هر ساله نرخ کرایه سرویس مدارس در شورای شهر مصوب می‌شود و برای سالجاری نیز پیش بینی شده به طور متوسط ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم، اما از آنجایی که در برخی موارد در سال گذشته افزایشی وجود نداشته، مشکلات خاصی در برخی مسیر‌ها وجود دارد و برای سال جاری اجازه داده شد تا سرویس مدارس متوسط ۲۵ درصد و حداکثر تا ۳۵ درصد افزایش نرخ داشته باشند.
رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه یکی از مشکلات جدی زائران در آن سوی مرز مسئله حمل و نقل است، گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را به شهر کوت در عراق اعزام کردیم تا برای حمل و نقل زائران کمک کنند.
وزیر کشور گفت: مشکلاتی که در جریان سفر زوار اربعین به عراق وجود داشت از جمله حمل و نقل و معطلی زوار در مرزها را با مسئولان عراقی مطرح کردیم و آنها نیز قول همکاری دادند.
هزاران راهبر قطار روز شنبه در انگلیس به دلیل حقوق و شرایط کاری دست به اعتصاب زدند که این موضوع مشکلاتی را برای مسافران خطوط ریلی به همراه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ