معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراخوان ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی به منظور بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در زمینه استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌های عصر جدید در حوزه پوشش منتشر شد.
یک مسافر خوش ذوق با استفاده از یک نرم افزار گوشی سرعت هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 را به هنگام تیک آف ثبت کرد.
محققان نشان دادند که استفاده از گرافن که با روش CVD روی فولاد نرم قرار داده شده، مقاومت در برابر خوردگی را در فولاد افزایش می‌دهد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از اعطای گواهینامه به مراکز داده خبر داد و گفت: دستگاه های دولتی که نرم افزار استفاده می کنند باید گواهی اصالت و سلامت نرم افزار دریافت کنند.
«چت جی‌پی‌تی» تنها یکی از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی است که می‌تواند برای انجام تحقیقات آکادمیک یا تقلید مکالمات با دانشگاهیان مشهور مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه برخی دیگر از نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط مشتاق بلال انتخاب شده و به تقویت مطالعات شما کمک می‌کند، معرفی می‌شوند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
ما با رفع ناهماهنگی صوتی و بهتر کردن صدای خواننده با استفاده از نرم افزار مشکلی نداریم. هم چنین، ما با لب خوانی خوانندگان در کنسرت‌ها نیز کنار آمده‌ایم. ما با برخی از نوازندگان ناشناس که ساز می‌نوازند نیز مشکلی نداریم پس چرا بر روی آواز‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی خط می‌کشیم؟
اگر می‌خواهید از حساب بانکی‌تان به خاطر استفاده نادرست از همراه بانک توسط افراد سودجویان برداشت غیر مجاز صورت نگیرد و در امنیت کامل از نرم افزار "همراه بانک فراز ایران زمین" استفاده کنید.
استفاده از سرکه در ماشین لباس‌شویی باعث سفید شدن، روشن شدن، کاهش بو و نرم شدن لباس‌های بدون مواد شیمیایی می‌شود. سرکه نسبتا ارزان است و استفاده از آن در ماشین‌های لباس‌شویی استاندارد و با راندمان بالا، بی خطر است.
کمپانی RealNetworks که در سیاتل مستقر است و در زمینه ساخت نرم افزار‌های مخصوص پهپاد‌ها فعالیت می‌کند، مدعی است که هواپیمای بدون سرنشین ساخت این کمپانی از هوش مصنوعی برای پرواز و تشخیص دادن چهره‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود پهپاد بتواند نیرو‌های خودی را از نیرو‌های دشمن تشخیص دهد.
سوری ها در حالی با تبعات زلزله ویرانگر و تحریم‌های سزار آمریکا دست و پنجه نرم می کنند که تکفیری ها هم مجددا تحرکات خود را شروع کرده‌اند.
مشتریان این کیسه‌ها را گرم و نرم می‌دانند و برخی در حین کار روزانه از آن استفاده می‌کنند.
خزعلی گفت: فرزند اینجانب نه از امکانات دولت‌های دیگر و نه دولت خودمان، استفاده نکرد و مهاجرت نکرد؛ در دولت گذشته که بنده هیچ مسئولیتی نداشتم برای توسعه کار نرم افزاری که در مرکز رشد دانشگاه آن را پایه گذاری کرده بود به خارج رفت و در این دولت همان‌طور که گفته بودم برگشته است.
محققان با الهام از موجودات دریایی نرم ربات هایی ابداع کرده اند که می توانند مانند زنجیره بهم متصل شوند و در ماموریت های فضایی از آنها استفاده کرد.
دکتر جولیان دسیلوا، جراح زیبایی با استفاده از یک نرم افزار نقشه برداری دیجیتال چهره نشان داده چهره‌ی این بازیگر ۳۴ ساله ۹۳/۶۵ درصد متقارن است. این محاسبه بر اساس نسبت طلایی زیبایی «فی» صورت گرفته است، یک نسبت ریاضی که نام خود را از فیدیاس، مجسمه ساز یونانی گرفته و از آن برای محاسبه‌ی جذابیت ظاهری استفاده می‌شود.
جینسنگ را می‌توان به صورت ریشه خام مصرف کرد. برای این منظور ریشه جینسنگ را کاملا بشویید و آن را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه بخارپز کنید تا نرم شود و بتوانید به راحتی آن را خرد کنید.
بیش از نیمی از ایالت های آمریکا استفاده از نرم افزار تیک تاک را در ادارات و دستگاه های دولتی ممنوع کردند.
کیک ماست یکی از انواع کیک‌های عصرانه است که برای تهیه آن از ماست استفاده می‌شود و به همین دلیل دارای بافت بسیار نرم و اسفنجی است.
بیژن عبدالکریمی گفت: اقتدار تنها در کاربرد زور نیست؛ باید از ابزار‌های نرم هم برای فرو نشاندن خشم و نارضایتی بحق مردم استفاده کرد. این مواجهه یک ظرافت خاص می‌طلبد. من خواهان تضعیف قدرت سیاسی کشور نیستم. خطر تجزیه ایران برای من و هر ایرانی میهن دوستی جدی است، اما راه مقابله با تجزیه‌طلبی از طریق روش‌های سلبی نیست.
پیتزا پستو یکی از انواع پیتزاهای گیاهی است که برای تهیه آن از ترکیب خمیر پیتزا با سس پستو استفاده می‌شود و طعم بسیار متفاوتی دارد.
سازمان های پلیس و مجری قانون در آمریکا حتی در مناطق کوچک با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر از یک ابزار ارزان قیمت ردیابی موبایل به نام Fog Reveal برای رصد شهروندان استفاده کرده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور گفت: دشمن در تقابل دو جبهه حق و باطل بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته و تلاش دارد تا از ابزار جنگ شناختی و نرم استفاده کند.‌
این رسوایی هفته گذشته در بحبوحه نگرانی فزاینده اتحادیه اروپا در مورد استفاده از نرم افزارهای جاسوسی رخ داد و جنجالی سیاسی در داخل کشور یونان را ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ