مهلت ارسال طرح های پسادکتری فناورانه در حوزه صنعت راهداری و حمل و نقل جاده ای به صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تا پایان مردادماه اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشکلی که عوامل متعددی برای رقم خوردن آن بیان می‌شود؛ از کاهش ورودی آب از جمله از رود ولگا، بزرگترین تامین کننده آب این دریاچه در نتیجه احداث سد‌های متعدد و برداشت‌های فراوان تا کاهش بارندگی و افزایش تبخیرها. مسائلی مشابه آنچه برای کاهش شدید تراز آب دریاچه ارومیه بیان می‌شود و به رغم طرح‌های به اجرا در آمده برای احیای این دریاچه، در نهایت به تبدیل عمده وسعت این دریاچه به شوره زار منجر شده است.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
یزد- رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری فراخوان طرح، ایده خلاقانه و اختراعات امدادگران نخبه خبر داد.
با افزایش اقدامات صهیونیست‌ها در خصوص بستن ورودی‌های مسجدالاقصی، اهالی مسجدالاقصی فراخوان‌هایی را جهت مقابله با طرح‌های شوم صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی، صادر کردند.
با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری فراخوانی مبنی بر شناسایی و دعوت به همکاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منتشر شد.
فراخوان حمایت از «طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه‌های شناختی» توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.
فراخوان دوم طرح دستیار فناوری از سوی وزارت علوم جهت اجرا در پارک‌های علم و فناوری اعلام شد و متقاضیان تا ۲۶ خرداد برای ثبت نام فرصت دارند.
مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: طبق اعلام قبلی، واگذاری خودروهای مربوط به اولویت تابستان طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو به مرور و براساس برنامه تولید در حال اقدام است.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
فراخوان طرح های نوآورانه صنعت قیر اعلام شد و علاقه مندان فرصت دارند تا ۳۰ فروردین آثار خود را ارسال کنند.
مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی فراخوان فناوری‌های نوین آموزش و شبیه‌سازها در آموزش علوم پزشکی را اعلام کرد. پژوهشگران می‌توانند طرح‌های خود را تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ ثبت کنند.
بنی گانتز رهبر حزب اپوزیسیون «اتحاد ملی» بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر را فراخواند تا فورا با وی بر سر طرح دولت برای اصلاح افراطی نظام قضایی با وی ملاقات کند و هشدار داد که اسرائیل در سرازیری جنگ داخلی قرار دارد.
به رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته برای از حد نصاب انداختن استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقایقی قبل طرح استیضاح بهرام عین اللهی مورد بررسی قرار گرفت و به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد: مهلت ارسال طرح های پژوهشی با محوریت «خوشه‌های پژوهشی چندتخصصی» در ۱۴ حوزه تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ است.
گواهی صرفه‌جویی انرژی، به نوعی شریک‌کردن مصرف‌کننده در سود حاصل از صرفه‌جویی در بازار شفاف و رقابتی است. درصورت راه‌اندازی بازار گواهی صرفه‌جویی انرژی این امکان به وجود خواهد آمد تا صنایع بزرگ اقدام به سرمایه‌گذاری و به‌روزرسانی تکنولوژی‌های خود کنند. برای اجرایی شدن این طرح، پروژه‌های صرفه‌جویی باید در ساتبا و ایفکو بررسی و تایید شوند؛ اما تضمین و تحویل باید از سوی شرکت گاز و توانیر انجام شود؛ که این دو نهاد تاکنون همراهی مناسبی نداشته‌اند و برخی مدیران این دو شرکت با بهانه‌تراشی و ایجاد موانع فراوان حاضر به همکاری در راه‌اندازی این بازار نیستند و به نظر می‌رسد آن را مانعی برای حذف انحصار و کاهش درآمد شرکت‌های خود می‌دانند؛ بی‌آنکه توجه کنند صرفه‌جویی موضوعی ملی است.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضوابط شناسایی سکوهای مشمول طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و شرایط بهره مندی از حمایت های آن را در فراخوانی منتشر کرد.
همراه اول با هدف همراهی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، طرح قرعه‌کشی جام‌جهانی خود را با فراخوان سراسری آغاز کرد.
طی دو سال اخیر طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی با جدیت در کشور استارت خورد تا همه چیز در بستر اینترنت شکل بگیرد و هم برای بیماران آسان باشد و هم پزشکان و بیمه‌ها، اما اکنون اینترنت که زیرساخت اصلی مورد نیاز این طرح است به دلیل ناآرامی‌های اخیر چندین روز است که دچار قطعی‌های مکرر شده و این امر باعث سرگردانی و تحمیل هزینه‌های فراوان به بیماران شده است.
سرپرست مدیریت گروه مطالعاتی زیرساخت و عمران شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در حال فراخوان طرح مطالعاتی مدیریت آب‌های سطحی تهران هستیم تا پس از انجام اقدامات لازم اجرایی شود.
سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.
دبیرخانه ستاد اربعین معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و سایر فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری را برای ارائه ایده‌های تسهیل خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دعوت می کند.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، رنگ‌های قرمز و نارنجی (که معنای آن‌ها «بسیار پرخطر» و «پرخطر» است) که تنها ۵۰ شهرستان کشورمان را در بر گرفته بود، با رشدی سریع به بسیاری از نقاط کشورمان بسط یافته و حالا ۱۴۳ شهرستان کشورمان را در بر گرفته‌اند!
اصولی پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد: در نهایت و پس از بررسی‌های فراوان و طرح نام کاندیداهای تیم ملی، اعضای هیات رئیسه به ابقای اسکوچیچ رای دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ