نشست بررسی راهکارهای توسعه حمل و نقل ریلی و ترانزیت، با حضور مدیرعامل راه‌آهن و فورواردرها و شرکت‌های فعال حوزه حمل و نقل بین المللی ریلی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار وزرای ارتباطات ایران و سوریه، زمینه همکاری‌های مشترک دو کشور و توسعه روابط در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بازارسازی برای شرکت‌های فناور ایرانی در سوریه بررسی شد.
دومین نشست کارگروه آموزش و یادگیری سند توسعه ملی فناوری‌های فرهنگی و نرم با هدف بررسی موانع موجود در حوزه آموزشی و یادگیری با حضور فعالان مرتبط با این حوزه بررسی شد.
یک شرکت دانش بنیان که عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است، علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه در حوزه سرطان، خدمات آزمایشگاهی در حوزه سلولی و مولکولی ارائه می دهد.
رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از توسعه همکاری ایران و هند در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌ کشاورزی خبر داد.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 95 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 10828 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای این که معدن برای نسل‌های آینده بماند، صندوقی مثل صندوق توسعه ملی در قانون برای معدن ایجاد کردیم.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه کشتیرانی توسعه روابط تجاری ایران و روسیه، برنامه ریزی دقیقی در مسیر صورت داده راه اندازی کریدور شمال- جنوب در حوزه خزر در دستور کار دارد.
بانک گردشگری تاکنون در مجموع 75 طرح حوزه گردشگری را در مناطق برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور به مبلغ بیش از 9311 میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین مالی کرده است.
معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس هیچ تغییر مثبت، رو به جلو و تحولی را در حوزه آموزش و پرورش اعمال نکرد.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
مدیرکل دفتر همکاری‌های اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: پیش نویس سند همکاری‌های ایران در زمینه‌های بانکی، حمل و نقل و انرژی نیز تبادل شده و در دست بررسی است.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه گیلان حدود ۴۰ درصد برنج کشور را تأمین می‌کند، افزود: با توجه به تدابیر رهبری، مصالح کشور و گیلان حوزه کشاورزی باید در اولویت توسعه قرار گیرد.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقای گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
اصفهان- معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ارتقا گردشگری در حوزه هوایی یک هدف مهم برای توسعه و امنیت کشور بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع موجود همکاری کنند.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد، فرآیند ثبت نام در ششمین دوره نانواستارت‌آپ، ویژه شرکت‌کنندگان در یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز می شود.
سرپرست وزارت راه و شهرسازی، تعامل، هم افزایی و آسیب شناسی برنامه های پیشین را گامی مؤثر در پیشبرد احکام مربوط به این وزارتخانه در برنامه هفتم توسعه اقتصادی بیان کرد.
وزیر نیرو در گفت‌وگوی برخط با وزیر انرژی ترکمنستان با اشاره به لزوم افزایش میزان مناسبات دو کشور، بر توسعه همکاری‌های فی مابین در حوزه انرژی تأکید کرد.
شرکت‌های دانش‌بنیان با فعالیت در زمینه توسعه فناوری‌های نوین کشاورزی و تولید کودهای ریزمغذی و سموم زیستی باعث توسعه بخش کشاورزی در کشور شده‌اند.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با ستاد توسعه فناوری نانو تفاهم نامه ای در راستای توسعه محصولات و اکتشافات علمی جدید منعقد کردند.
امروزه با افزایش تقاضا برای ترانزیت انواع مختلف کالا و همچنین جابجایی افراد به‌واسطه روش‌های مختلف حمل‌ونقل، اهمیت توسعه این حوزه برای کشورها پررنگ‌تر شده است.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: ایجاد یک اکوسیستم برای جذب مشارکت بخش خصوصی و توسعه نوآوری در حوزه دفاعی یک نیاز ضروری است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما باید توانمندی‌های حوزه صنعت دفاعی را توسعه دهیم و مجلس از لحاظ تأمین اعتبار بودجه، همواره پشتیبانی لازم را کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ