بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال احمر اعزام ۴ هزار پزشک و ارسال ۴۰۰ تن دارو به عراق ویژه ایام اربعین خبر داد.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که در حملات به بندر اودسا بسیاری از غلات صادراتی این کشور از بین رفته است.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارسال ۳ هزار اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره شناسایی توانمندی‌های سالمندان تهران با عنوان گنجینه‌های شهر خبر داد.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
تجارت خارجی کشور در دو ماهه امسال به ۲۵ میلیون و ۷۳۲ هزار تن و به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون دلار رسید.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:برای امسال پیش بینی کرده ایم علاوه بر افزایش ۱.۵ برابری میزان تولید دانش بنیان متقاضیان جذب تسهیلات، زمینه تثبیت و اشتغال حداقل ۲ هزار نفر نیز فراهم شود.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال برای ساخت و تکمیل ۲ هزار کلاس درس در سطح خراسان رضوی هدف گذاری شده است.
دزپارت- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: ۲ هزار پروژه در قالب ۱۳ هزار کلاس درس کشور تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
سردار امیری گفت: از ابتدای شروع طرح ۲هزار و ۲۸۰ فقره پیامک برای افراد ارسال و ۳۲ دستگاه خودرو به صورت سیستمی توقیف شده‌اند و در این مرحله ابتدا برای فرد از طریق پلیس یک پیامک ارسال می‌شود و چنانچه در همان خودرو برای بار دوم کشف حجاب مشاهده شود خودرو برای ۱۵ روز توقیف سیستمی می‌شود و در مرحله سوم به مدت یک هفته توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت در ۱۲ ماه سال گذشته امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲ هزار و ۱۹۰ هکتار زمین دولتی شد.
مدیرکل راه‌آهن شمال٢ از جابه‌جایی بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در نوروز امسال خبر داد.
پیش از این اعلام شده بود که دارندگان سرویس اشتراک توییتر آبی قادر به ارسال توییت‌هایی با تعداد کارکتر بالا هستند و حالا آن‌ها می‌توانند حدود ۲ هزار کلمه را در یک توییت جا دهند.
مدیر کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: در تعطیلات ایام نوروز امسال، بیش از ۲ هزار نفر از موزه استاد علی اکبر صنعتی، چهره ماندگار هنر مجسمه سازی ایران و اولین هنرمند داوطلب
آن‌ها در تحقیقات منکر ادعای گروگانگیری شدند و گفتند: ما از شوهر سابق این خانم پول می‌خواستیم، اما او به ما گفت پول‌هایش را به عنوان مهریه به همسرش داده است وقتی به سراغ این زن رفتیم او منکر شد، اما گروگانگیری را خودش مطرح کرد و گفت چندین عکس و فیلم از او بگیریم و برای همسر سابقش ارسال کنیم تا در ازای آزادی او پول بدهد. اما مرد جوان پولی نداد و وقتی می‌خواستیم از خانه بیرون بیاییم او سوار بر خودروی ما فرار کرد.
جعفر میعادفر درباره حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در کشور از اول تا ۲۳ اسفند امسال اظهار کرد: تا ساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ اسفند تعداد ۳۷۳ نفر در حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری مصدوم شده‌اند که از این تعداد ۵۶ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند و ۵ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: در چند ماه گذشته اطلاعات ۶۵۰۰ شخص فاقد پرونده مالیاتی با گردش مالی مشکوک بیش از ۴ هزار هزار میلیارد تومان طی ۴ سال، به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است.
اصفهان- مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال ماهیانه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این استان مستمری پرداخت می‌شود.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از ارسال ۸۷۵ هزار لیتر نفت سفید به مناطق تحت پوشش خبر داد.
پرونده ۶۶ نفر فعال غیرمجاز ارزی با گردش مالی بالای ۸۰ هزار میلیارد تومان به مراجع قضایی ارسال شد.
صدراعظم آلمان ضمن تکرار ادعاها درباره استفاده رئیس جمهور روسیه از انرژی به عنوان سلاح، از برنامه ریزی کشورش و شرکای اروپایی آن برای حمایت بیشتر از اوکراین خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امروز برای اسکان زائران ۲۰ هزار چادر فصلی و مسافرتی به خراسان رضوی ارسال می‌شود.
زنجان- وزیر کشور با اشاره به تردد روان در مرزها گفت: تاکنون لوازم و امکانات پنج هزار موکب به عراق ارسال شده است.
مدیرکل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت از ارسال پرونده تخلف ۸۸ هزار و ۷۴۵ واحد اقتصادی به دلایلی چون گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و کم فروشی به تعزیرات خبر داد.
در فروردین ۹۷ بعد از تلاطم‌های ارزی، دولت دوازدهم به هدف جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی و حمایت از مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر در مقابل فشار‌های اقتصادی برای ۲۵ کالای اساسی دلار ۴۲۰۰ تومانی وضع کرد. سرانجام بعد از گذشت ۳ سال ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شد. حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی چه تاثیری بر بورس دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ