طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
سخنگوی شهرداری تهران، ساعات جدید فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات را اعلام کرد.
در نشست مشترک مدیران وزارت صمت و شهرداری تهران تامین بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط این وزارتخانه تایید شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
ناوگان حمل و نقل عمومی نفس ندارد
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در مراسم راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: یکی از اقدامات اساسی برای سال بعد، توجه ویژه به ناوگان حمل و نقل عمومی است.
عضو شورای شهر تهران گفت:زمان پلاک گذاری یکصد اتوبوس وارد شده به شهر طولانی شده است و در شرایطی که آلودگی هوا یکی از معضلات است گفت توسعه حمل و نقل می‌تواند در کاهش این آلودگی اثرگذار باشد.
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌ها برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.
فیروز قیاسی گفت: ۸۰ درصد از ۴۰۰ هزار ناوگان که در سطح جاده‌های کشور تردد می‌کنند به دلیل عمر بالا و فرسوده نیاز به نوسازی دارند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بهینه کردن و نوسازی حمل و نقل عمومی باید در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد و جزو تصمیمات قطعی و اولویت‌های اصلی باشد.
شهردار تهران گفت: در بخش ون ۹۸ درصد ون ها فرسوده و نیمی از تاکسی های ما نیز از رده خارج هستند، بنابراین در بخش توسعه حمل و نقل ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.
رئیس شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برنامه ریزی جهت تامین ۲ هزار ون تا سال آینده خبر داد.
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: از مسؤلان می خواهم همانطور که ما مقید به خرید از داخل هستیم اجازه واردات برای میزان کسری ناوگان صادر کنند.
ناوگان اتوبوسرانی طی سال‌های اخیر فرارو نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و دچار فرسودگی بوده اما در بستر اقدامات جدید توسط وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار است این ناوگان نوسازی شود.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد اتوبوسهای کشور فرسوده است اما توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.
معاون وزیر کشور گفت: قرار بر این است تا تمامی شهرداری ها بتوانند ناوگان حمل و نقل عمومی خود را با مشارکت وزارت کشور نوسازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ