نهمین جلسه شورای مدیران عامل واحدهای تابعه و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران باشگاه استقلال جلسه مثبتی با سرمربی تیم برگزار کردند.
پس از برگزاری جلسه نهایی و توافق با مدیران باشگاه، ایمان سلیمی رسما به استقلال تهران پیوست.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
علی خطیر به همراه دیگر مدیران استقلال، صبح امروز جلسه‌ای برای حل مشکلات مالی آبی‌ها برگزار کردند.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
مدیران استقلال به شکلی شتاب زده و سراسیمه، برای برگزاری یک جلسه ظاهرا مهم، راهی مکانی نامعلوم شدند.
جلسه ماهانه شورای مدیران استانهای بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در سراسر کشور و ابلاغ آخرین دستورالعمل ها با حضور معاون طرح و برنامه، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور حراست و رییس اداره ریسک به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استان ها برگزار شد.
جلسه قرارگاه ثبتی ولایت با هدف مهار تورم و رشد تولید در حوزه مأموریت‌ها و خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور مدیران اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد.
سومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور مدیرعامل و مدیران باشگاه سپاهان برگزار شد.
صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.
مسئولان AFC جلسه‌ای با مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار کردند.
بعد از حواشی شکل گرفته در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در اهواز، کمیته انضباطی امروز از مدیران دو تیم برای توضیح درباره آن دعوت کرد.
اعضای هیات مدیره استقلال جلسه فوری را برای روز یکشنبه هماهنگ کرده‌اند.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ در خصوص نحوه دریافت تبلیغات محیطی جلسه برگزار کردند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر قرار است جلسه‌ای را برای بررسی مشکلات این تیم با مدیران اینتر برگزار کند.
با درخواست کارلوس کی‌روش بازیکنان ملی‌پوش ریکاوری بعد از هر بازی خود در لیگ برتر را زیر نظر کادر تیم ملی برگزار می‌کنند.
جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدیر عامل و مدیران پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.
هیئت مدیره پرسپولیس روز گذشته جلسه‌ای را در محل باشگاه برگزار کردند.
جلسه ساماندهی رود دره فرحزاد با حضور عوامل شهرداری و مدیران مناطق مربوطه برگزار شد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ