به گفته معاون نظارت بانک مرکزی، حسب بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های واصله، برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی همچنان با توسل به روش‌ها و شیوه‌های مختلف از نرخ‌های مصوب ابلاغی تخطی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال قطر می‌تواند رقیبی خطرناک برای ایران باشد.
مرد جوان گفت: باورتان می‌شود اصلاً نفهمیدم چطور یکی از همسایه‌ها معتادم کرد. همسرم از دستم عاصی شده بود. طلاق گرفت و دنبال سرنوشت خودش رفت. بیشتر از پنج شش سال از این وضعیت می‌گذرد و امروز یک معتاد تزریقی و سوهان عمر مادر پیرم شده‌ام.
یکی از بازیکنان اینترمیامی فاش کرد که وقتی برای تهیه بلیت مراسم معرفی لیونل مسی دچار مشکل شده بود ستاره بزرگ آرژانتینی شخصا به کمکش آمد تا مراسم را از دست ندهد.
بسیاری از افرادی که به آن ویروس مبتلا شدند احتمالا حتی نمی‌دانستند که به چنین ویروسی مبتلا شده اند. معمولا افراد مبتلا به آن ویروس در خارج از بیمارستان یا اورژانس مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند. برخلاف کووید – ۱۹ و آنفولانزا هیچ واکسن یا داروی ضد ویروسی‌ای برای درمان متاپنوموویروس انسانی وجود ندارد.
برخورد سه قطار در شرق هندوستان دست کم ۵۰ کشته و صدها زخمی برجای گذاشت.
به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.
باشگاه میلان اعلام کرد، پای مصدوم اسماعیل بن‌ناصر جراحی شده و او دست‌کم تا شش ماه دیگر قادر به بازی نیست.
ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، به مناسبت «عید پاک مسیحیان ارتدوکس» دست کم یک‌صد اسیر جنگی اوکراین را آزاد کرد.
دست‌کم شش نفر در تیراندازی در یک دبستان در ایالت تنسی آمریکا کشته شدند.
تیراندازی در کلیسایی در هامبورگ آلمان دست کم شش نفر را به کشتن داد.
شش روز پس از زلزله هفته پیش و ریزش بخش زیادی از ساختمان‌های شهرهای زلزله‌زده مناطق جنوبی ترکیه، دولت حکم بازداشت دست‌کم ۱۳۰ نفر را صادر کرد که ساخت‌وساز این ساختمان‌ها نقش داشته‌اند.
رمال گفت: همسر مقتول از اقوام دور ما بود یک روز برای حل مشکلش به خانه ما آمد و گفت که با شوهرش اختلاف دارد از من خواست کمکش کنم.
اینکه کشور‌هایی مثل امارات و بحرین به‌طور تعمدی اسم خلیج فارس را تحریف کنند، برگرفته از تضاد سیاست با ایران است، ولی اینکه عراق، کشوری که درست یا غلط از آن به‌عنوان یکی از متحدان ایران در منطقه یاد می‌شود، رو به جعل واژه خلیج فارس بیاورد و به‌طور مشهودی در گسترش آن در فضای مجازی کوشش کند، از آن دست اتفاقاتی است که حداقل نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. درواقع باید واکاوی بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود چرا شهر شیعه‌نشینی مثل بصره که نگاهش نسبت به ایران نگاه متفاوتی با دیگر شهر‌های عرب‌نشین بوده، به تحریف خلیج فارس دامن زده است.
در لیگی که اسم لیگ برتر را یدک می‌کشد و پول‌های خوبی خرج می‌شود، انتظار می‌رود که نه‌تنها تعداد ردوبدل‌شدن گل‌ها در هر دیدار بالا برود بلکه با توجه به خرید مهاجمان زیاد، دست‌کم وضع کسی که قرار است آقای گل شود، بهتر از عدد شش باشد.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که دست کم ۱۸ نفر از نیروهای ارتش سوریه در انفجار اتوبوسی در حومه دمشق کشته شدند.
مقامات آمریکایی می‌گویند تیراندازی در محوطه مدرسه ای واقع در کالیفرنیا دست کم شش زخمی برجای گذاشته است.
صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل اعلام کرد که دستکم ۱۱ کودک در نتیجه شلیک بالگرد ارتش میانمار به یک مدرسه کشته شده‌اند.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.
فیلم سینمایی «بدرود / Farewell» ساخته لولو وانگ فیلمساز چینی، روایتی از کوشش برای یک پنهان‌کاری دسته جمعی درباره اتفاقی تلخ است؛ پنهان‌کاری که از سر مصلحت انجام می‌شود اما فرجامش مطابق با پیش‌بینی‌ها نیست.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ