صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل اعلام کرد که دستکم ۱۱ کودک در نتیجه شلیک بالگرد ارتش میانمار به یک مدرسه کشته شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال قطر می‌تواند رقیبی خطرناک برای ایران باشد.
بارندگی شدید در پایتخت چین به مرگ دست کم ۱۱ نفر و مفقود شدن ۲۷ نفر دیگر انجامید.
مقامات برزیل اعلام کردند که در پی وقوع انفجار در یک سیلوی غلات واقع در جنوب این کشور دست‌کم ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.
فرو ریختن سقف باشگاه ورزشی یک مدرسه راهنمایی در شمال شرقی چین، دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
آتش‌سوزی مشکوک در رستورانی در شهر مرزی در شمال مکزیک، دست کم ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
آتش‌سوزی مشکوک در رستورانی در شهر مرزی در شمال مکزیک، دست کم ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
بسیاری از افرادی که به آن ویروس مبتلا شدند احتمالا حتی نمی‌دانستند که به چنین ویروسی مبتلا شده اند. معمولا افراد مبتلا به آن ویروس در خارج از بیمارستان یا اورژانس مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند. برخلاف کووید – ۱۹ و آنفولانزا هیچ واکسن یا داروی ضد ویروسی‌ای برای درمان متاپنوموویروس انسانی وجود ندارد.
برخورد سه قطار در شرق هندوستان دست کم ۵۰ کشته و صدها زخمی برجای گذاشت.
در حالی که صهیونیست‌ها با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری دست‌کم ۱۱ فلسطینی را بازداشت کردند، رزمندگان مقاومت متجاوزان را هدف تیراندازی شدید قرار دادند.
نشت گاز در ایالت پنجاب در کشور هندوستان دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
بر اساس اعلام آژانس ملی جستجو و نجات اندونزی، در پی واژگونی یک قایق در سواحل شرقی جزیره سوماترا در اندونزی، حداقل ۱۱ نفر کشته و ۹ نفر ناپدید شدند.
ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، به مناسبت «عید پاک مسیحیان ارتدوکس» دست کم یک‌صد اسیر جنگی اوکراین را آزاد کرد.
در پی رانش زمین در شرق جمهوری دموکراتیک کنگو، دست کم ۲۱ نفر جان خود را از دست دادند و چندین نفر دیگر ناپدید شدند.
مقامات ایالت پنسیلوانیا می‌گویند بر اثر انفجار در یک کارخانه در شمال‌ این ایالت تاکنون دست‌کم ۲ نفر جان باخته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
منابع عراقی از کشته و زخمی شدن دست کم ۱۱ شهروند عراقی در جریان حمله عناصر مسلح در شمال شرق استان دیالی خبر دادند.
قیمت یک سفر ۱۱ روزه به آنتالیا در تعطیلات نوروز برای هر نفر دست‌کم ۵۰ میلیون تومان هزینه برمی‌دارد، با این حال ارزیابی‌های اولیه از بیشتر آژانس‌های مسافرتی نشان می‌دهد آنتالیا در نوروز ۱۴۰۲ همچنان مقصد پرطرفدار ایرانی‌ها باشد.
حمله روز چهارشنبه ارتش اسراییل با بیش از ۱۵۰ نظامی به شهر نابلس به نوشته الجزیره یکی از مرگبارترین حملات اسراییل در کرانه باختری از زمان انتفاضه دوم در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ بود که به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن دست‌کم ۸۰ نفر انجامید.
منابع خبری از جان باختن دست کم دو نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر درپی زلزله ۶.۴ ریشتری در ایالت کالیفرنیا آمریکا خبر دادند.
رودریگو دی‌پُل، هافبک آرژانتین، معتقد است شکست عجیب 2-1 برابر عربستان نتایج بسیار مثبتی برای آرژانتین در پی داشت.
لوئیس فن‌خال، مربی هلند، تاکید کرد که بازی فردا برابر آمریکا در یک هشتم نهایی جام جهانی یک چالش دشوار است.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که دست کم ۱۸ نفر از نیروهای ارتش سوریه در انفجار اتوبوسی در حومه دمشق کشته شدند.
به گفته معاون نظارت بانک مرکزی، حسب بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های واصله، برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی همچنان با توسل به روش‌ها و شیوه‌های مختلف از نرخ‌های مصوب ابلاغی تخطی می‌کنند.
کی‌روش به‌ازای هر بردی که با ایران به دست می‌آورد، اعم از بازی دوستانه و رسمی، دست‌کم ۱۱ هزار یورو به دستمزدش اضافه می‌کند. با توجه به اینکه سه بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی در برنامه تیم ملی گنجانده شده و سه بازی هم در مرحله گروهی جام جهانی وجود دارد، پس کی‌روش حداقل شش بازی فرصت خواهد داشت تا به پایه قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بیفزاید. واضح است که او حتی اگر بازی‌ها را نبرد و فقط مساوی هم کند، باز می‌تواند به پاداش تیم ملی فکر کند.
پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ