امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ورزشکاران و دوستداران محیط زیست با همکاری فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به پاکسازی بخش‌هایی از ارتفاعات توچال تهران کردند.
سمنان- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: در نشست شورای عالی محیط زیست کشور، دغدغه‌ها و حساسیت‌های زیست محیطی استان سمنان به رئیس جمهور منتقل خواهد شد.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی اظهارداشت: این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند. وی افزود: هم تغذیه هم وضعیت نگهداری از این دو توله خوب است و در حال حال حاضر هیچ خطری جان آن‌ها را تهدید نمی‌کند.
سید عادل مولا معاون محیط‌زیست طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان گفت: مهمترین عاملی که باعث شده است تالاب هورالعظیم وضعیت نامناسب امروز را داشته باشد، کشت غیرمجاز محصولات آب‌بر در بالادست حوضه آبریز کرخه در سال آبی جاری بوده است که در این میان، کشت شلتوک (برنج) بسیار بیشتر از سایر محصولات آب‌بر به منابع آبی استان ضرر می‌زند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در خصوص مشکلات نیروگاه حرارتی برای فولاد شادگان مقرر شد تا محیط زیست و آب و برق نتیجه مطالعات خود را تا ماه آینده مطرح کنند.
میامی- مدیرکل محیط زیست استان سمنان گفت: ایجاد روگذر به شکلی که بر طبق فنس‌کشی یوزپلنگ ها از مسیر آن‌ها هدایت شوند، بهترین گزینه ایمن سازی کریدور میاندشت میامی محسوب می شود.
به‌دلیل حفظ اکوسیستم دریاچه اوان صید و شکار در این محل ممنوع است. پس به‌منظور حفظ حیات وحش و محیط زیست این دریاچه از این کار‌ها جدا خودداری کنید. شنا کردن در دریاچه اوان ممنوع به‌دلیل رسوبات کف دریاچه و گیاهان موجود ممنوع است و یک فعالیت پر خطر برای گردشگران محسوب می‌شود. در دریاچه اوان قایق‌های پدالی برای قایق‌رانی و لذت بردن از این تفریح فرح‌بخش وجود دارد. زیبایی‌ها و مناظر اطراف اوان بهترین سوژه‌ها برای عکاسی کردن است.
تبریز- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: اکنون زیست بومی در حوزه احیای واحدهای اقتصادی در دولت سیزدهم در حال خلق است.
با ورود به عصر جدیدی از تکنولوژی، تولید خودرو سازگار با محیط زیست (Sustainability)، یکی از بزرگترین تحولات صنعت خودرو است. موتور‌های احتراق داخلی (ICE) برای دهه‌های متمادی برای خودرو‌ها به کار گرفته شده اند، اما در دنیای امروز وسایل نقلیه الکتریکی (EV) به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال راه حل‌های انرژی پاک‌تر هستند.
«ابراهیم بن عباس» می گوید هیچ‌گاه ندیدم که امام رضا علیه السلام در سخن بر کسی جفا ورزد، و نیز ندیدم که سخن کسی را پیش از تمام شدن قطع کند، هرگز نیازمندی را که می توانست نیازش را بر آورده سازد رد نمی کرد، هرگز ندیدم به کسی از خدمتکاران و غلامانشان بدگویی کند. چون سفره غذا به میان می آمد همه افراد خانه حتی دربان و مهتر را نیز بر سفره خویش می نشاند و آنان همراه با امام غذا می خوردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌شک محیط زیست به عنوان یک استراتژی، بخشی از ارکان حکمرانی محسوب می‌شود، گفت: برای این حوزه نیز بیش از هر چیز لازم است فرهنگ‌سازی و سرمایه‌گذاری شود.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از کالبدشکافی پیروز در دانشگاه تهران و تاکسیدرمی آن خبر داد.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
کارشناسان معتقدند که شرایط مناسب برای کودکان و زیست مجازیشان در اینترنت هنوز فراهم نیست و در این حوزه به اصلاحاتی در قانونگذاری، حمایت از برنامه‌های پیشگیرانه و ارائه‌ خدمات تخصصی نیاز است.
همزمان با هفته پژوهش و فناوری زیست بوم فناوری و نوآوری غذای سالم آغاز به کار کرد.
مشاهدات میدانی در سطح معابر اصلی پایتخت حکایت از وضعیت طبیعی شهر و تردد معمول شهروندان و فعالیت مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دارد.
یک فعال محیط زیست با تشریح کارکردهای مثبت مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری گفت: مراکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری قلب تپنده بازیافت محسوب می‌شوند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با تولید برق هسته‌ای، معادل ۸۵ میلیون بشکه نفت صرفه جویی انرژی داشته‌ایم، این موضوع از لحاظ زیست محیطی هم دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد با اجرای ۸ پروژه فناورانه توسط شرکتهای دانش بنیان زیست دریایی توسعه می یابد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد دستیابی به سهم ۳ درصدی بازار جهانی محصولات زیست‌فناوری به عنوان یکی از اهداف کلان کشور و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد زیستی کشور محسوب می شود.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد دستیابی به سهم ۳ درصدی بازار جهانی محصولات زیست‌فناوری به عنوان یکی از اهداف کلان کشور و زمینه‌ای برای توسعه اقتصاد زیستی کشور محسوب می شود.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران افزود: خیابان ولیعصر یکی از خیابان‌های ارزشمند تهران محسوب می‌شود و احتمالا مبلغی هم قوه قضائیه به عنوان جریمه برای مالک متخلف تعیین خواهد کرد و مجموعه حقوقی شهرداری تهران و منطقه یک پیگیر این مسئله هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ