پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از دست رفتن دو بازی مهم در لیگ برتر حاصل کارت قرمزی است که رحمتی از داور مسابقه گرفت.
تیم ملی والیبال قطر می‌تواند رقیبی خطرناک برای ایران باشد.
وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست کم چهار قربانی گرفت.
جاری شدن سیل در کشور چین به جان باختن دست کم هفت نفر منجر شد.
سرمربی سابق استقلال می گوید که تیم او همیشه برای پیروزی بازی می کند و او این را با غلبه بر حریف صربستانی ثابت کرد.
اگرچه بسیاری از رسانه‌‏ها و کارشناسان غربی شورش روز شنبه گروه واگنر را نشانه شکاف در ساختار سیاسی روسیه دانستند، اما دبیر کل ناتو در سخنانی هشدار داد که  نباید مسکو را دست کم گرفت.
بسیاری از افرادی که به آن ویروس مبتلا شدند احتمالا حتی نمی‌دانستند که به چنین ویروسی مبتلا شده اند. معمولا افراد مبتلا به آن ویروس در خارج از بیمارستان یا اورژانس مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند. برخلاف کووید – ۱۹ و آنفولانزا هیچ واکسن یا داروی ضد ویروسی‌ای برای درمان متاپنوموویروس انسانی وجود ندارد.
نشت گاز در ایالت پنجاب در کشور هندوستان دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در آستانه بازی برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن یکی از بهترین تیمهای اروپا است و سیتی مرتکب اشتباه دست‌کم گرفتن حریف نمی‌شود.
وقوع تیراندازی جمعی در یک جشن تولد در ایالت آلاباما دست کم ۶ قربانی برجای گذاشت.
در پی آتش گرفتن سبد یک بالن در مکزیک دست کم دو نفر جان خود را از دست دادند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس به ستایش پاتریک ویرا سرمربی این تیم پرداخت و گفت پالاس را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت.
در پی وقوع یک انفجار در مسیر شرکت کنندگان در مسابقه دوی ماراتن در جنوب غربی کامرون دستکم ۱۹ ورزشکار زخمی شدند. گروه جدایی طلب آمبازونیا با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که هدف اصلی انفجار نیرو‌های کامرونی بودند که ایمنی ورزشکاران را تضمین کرده بودند. این گروه تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کامرون در اشغال بماند. در این رقابت ۵۲۹ ورزشکار شرکت داشتند.
بر اثر واژگونی و غرق شدن قایق حامل مهاجران آفریقایی در سواحل تونس دست کم ۵ تن جان باختند.
کریستوفر برگر، سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز چهارشنبه به خبرنگاران در برلین گفته بود: از دید ما، در حال حاضر هیچ الزام یا دلیلی برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران وجود ندارد.
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
یک رسانه ژاپنی از دست کم گرفتن کاستاریکا توسط بازیکنان تیم ملی کشورشان خبر داده و عنوان کرده که در اتوبوس بحث بر سر تفاضل گل بوده است!
در واقع قرار گرفتن دائمی در دمای پایین می‌تواند سیستم ایمنی ما را مختل کند و در صورت تماس، مبارزه با ویروس سرماخوردگی را برای بدن دشوارتر کند. به این ترتیب علاوه بر سرما، دست کم دو عامل دیگر یعنی وجود ویروس و همچنین ضعف سیستم ایمنی برای افزایش احتمال ابتلا به سرماخوردگی ضروریست.
فاجعه اخلاقی و استراتژیک ناشی از جنگ رهبر روسیه در اوکراین به رویا‌های امپراتوری او پایان داده است. یکی از خطاهای بزرگ پوتین دست کم گرفتن مردم و ارتش اوکراین بود. ظاهراً پوتین در مورد احساس هویت ملی اوکراینی‌ها و اراده آنان برای مبارزه اطلاعات نادرستی داشت.
یک رسانه انگلیسی با اشاره به پیروزی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در این بازی دوستانه، به سه‌شیر هشدار داد که نباید تیم اول رنکینگ آسیا را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دستکم بگیرد.
رئیس جمهور ترکیه ضمن هشدار درباره اقدامات تحریک‌آمیز اروپا علیه مسکو گفت، نباید روسیه را دستکم گرفت.
رهبر جریان صدر با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود، ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده‌های قربانیان و شفای عاجل برای افراد زخمی، از مسئولان رسمی خواست که حقوق آنان را بدون کم و کاست مطالبه کنند.
بر اثر برخورد یک کامیون در روسیه دست کم ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.
سخنگوی دولت واشنگتن اعلام کرد، بانوی نخست آمریکا برای دست کم پنج روز در قرنطینه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ