در لیگی که اسم لیگ برتر را یدک می‌کشد و پول‌های خوبی خرج می‌شود، انتظار می‌رود که نه‌تنها تعداد ردوبدل‌شدن گل‌ها در هر دیدار بالا برود بلکه با توجه به خرید مهاجمان زیاد، دست‌کم وضع کسی که قرار است آقای گل شود، بهتر از عدد شش باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی زنان و مردان آمریکا تمام جوایز حاصل شده از جام‌های جهانی زنان و مردان را به طور مشترک تقسیم خواهند کرد.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
جرمین پنانت، ستاره سابق لیورپول، از دستمزد پیشنهادی عربستانی ها به جردن هندرسون شوکه شده است.
جان تکستور، مالک آمریکایی لیون، به شدت از سیاست های نقل و انتقالاتی تیم های عربستانی انتقاد کرد.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
کیلیان امباپه با سناریوهای یک سال اخیر شاید یک برنده روی کاغذ لقب بگیرد اما در میدان مسابقه از رقبای بزرگی چون ارلینگ هالند خیلی عقب افتاده است.
سیتی با پول اماراتی‌ها و نبوغ پپ قهرمان اروپا شد. آنها غیر از ولخرجی، چیزهای دیگری هم دارند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مخالفت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای دادن سه دانگ سند ساختمان باشگاه پرسپولیس خبر داد.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
اعتماد عمومی شهروندان و مردم به قربانگاهی می‌رود که در آن همه چیز برای منافع اقلیتی ذبح می‌شود. حالا شهروندانی اعتماد عمومی خود را از دست می‌دهند که برای خرید یک پراید ساده یا پول ندارند و یا ناچار هستند بار‌ها در قرعه کشی‌های تحقیر آمیز خودروسازان شرکت کنند و ناگاه می‌شنوند که چطور نمایندگان، مدیران، دولتمردان و روسا بدون هیچ ضابطه‌ای خودرو‌های شاسی بلند چند میلیاردی را تحویل می‌گیرند.
امام جمعه ملارد از دولت گفت: این که نمیشود همه برنامه‌ریزی کشور، همه پول و ثروت کشور دست شما باشد، ولی هیچ فکری به حال فقر نکنید!
وس براون جدیدترین بازیکنی است که دچار مشکلات اقتصادی شده و اعلام ورشکستگی کرده است.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه در مورد پول استراماچونی حرف می‌زنند ولی نباید کادر فنی و بازیکنان فعلی تیم را فراموش کنید.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه در مورد پول استراماچونی حرف می‌زنند ولی نباید کادر فنی و بازیکنان فعلی تیم را فراموش کنید.
یک مقام بلندپایه آمریکایی که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: دولت مادورو اجازه ندارد هیچ پول نقدی از این پروژه دریافت کند و در اجرای همه تحریم‌هایی که همچنان به قوت خود باقی هستند، تغییری داده نمی‌شود.
مربی و کارشناس دوومیدانی از سطح مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور انتقاد کرد.
باشگاه رئال مادرید حاضر به پرداخت 130 میلیون پوند برای جذب جود بلینگام، ستاره دورتموند، نیست.
کیهان نوشت: محسن تنابنده که قبلاً هم به‌خاطر دریافت دستمزد چشمگیر از برخی نهاد‌ها و تبدیل سریال «پایتخت» به اثری مبتذل در فصل چهارم با انتقادات فراوانی مواجه شده بود، این‌بار به‌خاطر یک مطلب تحقیرآمیز در فضای مجازی، جنجال راه انداخت.
سرمربی پیکان نداشتن استادیوم اختصاصی را یکی از دغدغه‌های کارش عنوان کرد.
رئیس کمیسیون آموزش عالی گفت: هفته گذشته ۷ تا ۱۵ میلیون به حساب هر معلم پول واریز کردیم و خروجی آن افزایش کیفیت آموزش خواهد شد و بین ۱۸۰۰ تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.
آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، از انتقال احتمالی آنتونی به منچستریونایتد خیلی ناراحت است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به طرح تحول کیفیت که از محصول تارا آغاز شده، گفت: با اجرای این طرح خودمان را در معرض قضاوت مشتریان قرار داده ایم و برای دست‌یابی به اهداف کیفیت آماده پاسخ‌گویی به مطالبات آنان هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ