رمال گفت: همسر مقتول از اقوام دور ما بود یک روز برای حل مشکلش به خانه ما آمد و گفت که با شوهرش اختلاف دارد از من خواست کمکش کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان استقلال شایعات مطرح شده درباره قرارداد سنگین با بازیکن جوان عراقی را تکذیب می کنند.
سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از توقیف محموله یک میلیارد ریالی مرغ زنده در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰۰ قطعه مرغ زنده در پاسگاه افتر کشف و ضبط شد.
رودریگو مورنو با ترک لیدز یونایتد، به تیم الریان قطر ملحق شد.
باشگاه اینترمیامی تلاش می کند تا ادن هازارد را برای بازی در MLS راضی کند.
یک زن ایرانی برترین موتورسوار رالی جهانی شد
وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد بارسلونا با مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید، وارد مذاکره شده است. سوال بزرگ این است که آیا بعد از 27سال شاهد انتقال یک رئالی به بارسا خواهیم بود؟
دیروز در رالی داکار 2023 تلخ‌ترین اتفاق ممکن رخ داد و راننده اهل چک با کامیون خود یک تماشاگر ایتالیایی را زیر گرفت تا دنیا برایش تیره و تار شود.
رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی از شرکت کنندگان در رالی داکار 2023 در روز استراحت آنها دیدن کرد.
خوسلو، مهاجم اسپانیول، با گلی که روز گذشته وارد دروازه بارسلونا کرد و شادی خاص پس از آن، عصبانیت شدید هواداران بارسا را برانگیخت.
آنسو فاتی فاش کرد که نداشتن محل اقامت در رئال مادرید برای بازیکنان جوان مانع از پیوستن او به لوس بلانکوس شده است.
متهم گفت:رحمان از دوستانم بود و از آنجایی که کارش رمالی بود مشتری‌های زیادی هم داشت مطمئن بودم که پول زیادی دارد. به همین خاطر از دوستانم به نام‌های کریم و اکبر خواستم تا با همکاری هم از خانه او سرقت کنیم. چون می‌دانستم که فلج است و نمی‌تواند از خودش دفاع کند با خیال راحت با طرح نقشه‌ای بعد از نیمه شب وارد خانه‌اش شدیم. با دوستانم دهانش را بستیم تا سر و صدا نکند بعد جست و جوی پول‌ها را آغاز کردیم، اما فقط به یک میلیون تومان رسیدیم و وقتی می‌خواستیم از خانه خارج شویم دیدیم او نفس نمی‌کشد و از ترس مان به سرعت آنجا را ترک کردیم.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار با وعده اعطای سود کلان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شوش خبر داد.
دختر جوان گفت: هنوز یک سال نمی‌شود که ازدواج کرده‌ام، اوایل زندگی خوبی داشتم، اما نمی‌دانم چه شد که اختلافاتم با همسرم روزبه‌روز بیشتر شد. از این موضوع خیلی ناراحت بودم. در این میان یکی از دوستانم پیشنهاد داد که برای حل مشکلم به رمال مراجعه کنم. مرد رمال پول زیادی از من گرفت و مدعی بود که طلسم شده‌ام و ارواح خانه‌ام را محاصره کرده‌اند.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه صادرات ریالی تنها در ظاهر با صادرات روبلی شباهت دارد، گفت: تصمیم روسیه مبنی بر الزام پرداخت بهای گاز صادراتی به پول ملی این کشور، باصادرات ریالی متفاومت است.
متهم گفت: من مغازه پوشاک داشتم. ولی دلم می‌خواست شغلی داشته باشم که هیجانش بالا باشد. آن زمان با یک سارق آشنا شدم و فقط برای سرگرمی و هیجان به سراغ سرقت رفتیم. اتفاقا سرقت از خانه‌ها را انتخاب کردم، چون هیجان و استرسش بالاتر بود. هر بار یک خانه جدید می‌دیدیم و گاهی اوقات اموال تازه‌ای پیدا می‌کردیم.
متهم گفت: من مغازه پوشاک داشتم. ولی دلم می‌خواست شغلی داشته باشم که هیجانش بالا باشد. آن زمان با یک سارق آشنا شدم و فقط برای سرگرمی و هیجان به سراغ سرقت رفتیم. اتفاقا سرقت از خانه‌ها را انتخاب کردم، چون هیجان و استرسش بالاتر بود. هر بار یک خانه جدید می‌دیدیم و گاهی اوقات اموال تازه‌ای پیدا می‌کردیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری میلیاردی با شگرد دعانویسی و رمالی/ ۶ کشته در برخورد شاخ به شاخ ۲ پرشیا/ نقشه اخاذی دختر طمعکار از صاحبکار ثروتمند/ کشف عتیقه‌های ۳ هزار ساله در یک خانه مسکونی/ ارتباط پنهانی به قیمت جان مرد جوان ختم شد/ پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد/ ۲۵ سال زندان برای بادیگارد‌های اسیدپاش!‌/ نمی‌خواستم دوستم را بکشم
قیمت طلا در روز جمعه و در حالی که بازارها بر روی چرخه انقباضی آهسته‌تر فدرال رزرو پس از نشست نوامبر افزایش یافته بودند،یک رالی قوی داشت. تحلیلگران اکنون به داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم و گزارش‌های درآمدی هفته آینده توجه زیادی دارند تا نگاه بهتری به وضعیت اقتصاد ایالات‌متحده داشته باشند.
سمنان- رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کسر مبلغ یک میلیارد ریال از حساب وی، عامل کلاهبرداری شناسایی و در سمنان دستگیر شد.
چند دقیقه پایانی بازی چلسی و منچستریونایتد پرسرعت و پرماجرا دنبال شد و این بار گراهام پاتر نتوانست اریک تن هاخ را شکست دهد.
بانک ملت گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان تیرماه امسال را منتشر کرد که بر اساس آن، این بانک خصوصی شده در ماه چهارم سال، 86.925 میلیارد و 439 میلیون ریال درآمد عملیاتی داشته است.
تغییرات تورمی اولین ماه تابستان از سوی مرکز آمار اعلام شد؛ تغییراتی که نشان از تداوم روند صعودی شاخص قیمت مصرف کننده و رکوردشکنی قیمت برخی کالا‌ها همچون روغن حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ