چرا آمریکایی ها از نیروی دریایی سپاه گریزان است؟ گزارشی متفاوت از فعالیت های نیروی دریایی سپاه از روی عرشه ناو / آخرین خبر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
نگاهی به فهرست رئال و بارسا در تور آمریکا نشان می‌دهد که نگاه ژاوی و کارلو آنچلوتی به بازیکنان آکادمی کاملا متفاوت بوده است.
استقلال و پرسپولیس با کوهی از انگیزه های مختلف و متفاوت، برای فتح جام حذفی، به مصاف هم رفته اند.
استقلال در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر و در آخرین دیدار خارج از خانه خود به مصاف مس رفسنجان رفته است.
رئال مادرید که در لیگ قهرمانان اکثر قریب به اتفاق فینال‌هایی که حضور داشته را برنده شده، در کوپا دل ری شرایطی کاملا متفاوت دارد.
استقلال برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند و صنعت نفت برای بقا در لیگ برتر، امروز در پی کسب امتیاز هستند.
تیم های مس رفسنجان و مس کرمان با دو هدف متفاوت در دربی استان کرمان به مصاف هم رفته اند.
رتبه ایران در میان کشور‌ها از نظر خودکشی در گزارش‌های مختلف متفاوت است و از ۵۸ تا ۱۲۸ گزارش شده، اما آخرین رتبه ایران در فهرست سازمان جهانی بهداشت (WHO) ۱۲۸ است.
گزارشی ویدیویی از روز متفاوت مردان قلعه‌نویی در کنار کودکان دو مرکز خیریه
سخنگوی فراجا گفت: بیست وشش هزار نیروی راهنمایی و رانندگی با استفاده از همه امکانات زمینی، هوایی و به همراه یگان هوایی پلیس در نوروز مسافران را همراهی می‌کنند تا سفری ایمن و سلامت داشته باشند
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
شاگردان محمد ربیعی و مهدی تارتار در یکی از دیدارهای پراهمیت هفته هجدهم لیگ برتر در رفسنجان با هم روبرو شدند.
نشانه‌ها و شدت حساسیت به تخم‌مرغ نیز دراشخاص مختلف متفاوت است و معمولاً ظرف چند دقیقه تا چند ساعت پس ازمصرف آن ظاهر می‌شود. نشانه‌های آلرژی به تخم‌مرغ هم اغلب با حساسیت‌های پوستی یعنی ایجاد خارش و اگزما در پوست و مشکلات گوارشی مانند احساس سنگینی معده، نفخ، یبوست و حالت تهوع و دل درد همراه است.
وب سایت اصولگرای مشرق نیوز در گزارشی متفاوت به انتشار توئیت جنجالی علی کریمی، چهره مطرح فوتبال واکنش متفاوتی نشان داد.
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
نشریه انگلیسی سان در آستانه بازی با ایران، گزارشی مفصل از سردار آزمون منتشر کرد.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
گزارشی متفاوت از فعالیت های نیروی دریایی سپاه از روی عرشه ناو را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
از روزی که از آمریکایی ها پهباد می خریدیم، تا امروز که قدرت پهبادی در دنیا هستیم. گزارشی متفاوت از پایگاه پهبادی ارتش را مشاهده کنید. / آخرین خبر
عنوان می شود به دلیل حمایت نکردن از مربی خاصی کناره گیری کرده ام را تکذیب می کنم. من قبل از اینکه مسابقات آغاز شود مطرح کرده بودم که دیگر کار نمی کنم؛ به این دلیل که شرایط سنی ام متفاوت شده
سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در رخت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.
ژاوی، سرمربی بارسا، هنوز نمی داند که فردا می‌تواند از بازیکنان جدید خود در مقابل رایو وایه‌کانو استفاده کند یا خیر.
صنعت نفت آبادان و استقلال ملاثانی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ