گزارشی متفاوت از فعالیت های نیروی دریایی سپاه از روی عرشه ناو را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه که ایران و آمریکا در ماه‌های اخیر آن را به مرحله آزمون یا عملیاتی گذاشته‌اند، محدودسازی تنش است که برش کوتاهی از روابط خواهد بود. درواقع پیش‌درآمدی خواهد بود برای تنش‌زدایی احتمالی در آینده؛ بنابراین این نوع محدودسازی تنش جنبه موقتی، زودگذر و محدود دارد و مقدمه‌سازی برای فصلی ساختارمندتر است. این در حالی است که برای مخاطب محدودسازی تنش معادل همان تنش‌زدایی است؛ پس عجیب نیست که دچار پارادوکس شود. درواقع در پروسه محدودسازی تنش، طرفین اهرم‌های خود را حفظ و بخشی از اهرم‌های خود را موقتا غیرفعال می‌کنند.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
بیشتر آسمان خراش های اروپا در ۵ شهر متمرکز شده اند. اما مجموع آسمان خراش های همه این شهر ها هم کمتر از ساختمان های سر به فلک کشیده‌ی نیویورک هستند. برای اینکه یک ساختمان به عنوان یک آسمان خراش مدرن در نظر گرفته شود، باید حدود ۱۵۰ متر ارتفاع داشته باشد، یعنی باید حداقل ۴۰ تا ۵۰ طبقه داشته باشد.
اکنون سوال این است که چرا موتلفه‌ای داعیه دار مذهب و تعهد، اجناس مورد استفاده اش که اغلب در معرض دید افکار عمومی قرار دارد باید خارجی و لوکس باشد؟ آیا این موضوع در برابر استقلال طلبی ایشان امری متناقض و پارادوکسیکال به شمار نمی‌رود؟
عربستان سعودی به روشنی یک کشور مهم در منطقه‌ی خاورمیانه است. آمریکایی‌ها هم باید روابط گسترده‌ای با آن داشته باشند و راه‌هایی برای همکاری با این کشور در مورد موضوعات خاصی که در آن منافع دو کشور همپوشانی دارد؛ پیدا کنند. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آمریکا در نزاع‌های منطقه‌ای به صورت خودکار یا نیمه خودکار در کنار سعودی‌ها باشد. آمریکا هیچ ارزش سیاسی مشترکی با عربستان سعودی ندارد.
برای کسانی که ادبیات استراتژیک غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها درباره ایران را تعقیب کرده‌اند یک کلیدواژه آشنا وجود دارد با عنوان «شبکه همکار غرب در ایران». آن‌ها مدت‌هاست عقیده دارند و این عقیده خود را پنهان هم نکرده‌اند در این مسیر قطعا به کمک بازوانی در داخل ایران نیاز خواهند داشت، که چندی پیش اندیشکده آمریکایی کاتو در گزارشی مفصل به دولت آمریکا تقویت این جریان در داخل ایران را شدیدا توصیه کرده بود.
یک رسانه آمریکایی در مطلبی به بررسی دلایل عدم تقویت روابط امنیتی میان عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا در نتیجه امضای پیمان دفاعی میان دو کشور پرداخته است.
وزیر دادگستری گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها، مصداق نقض حقوق بشر است چرا که در اثر این تحریم ها، فرایند تأمین دارو برای بیماران نیز با مشکل جدی مواجه می شود.
آمریکایی‌ها لقب «سیاه‌چاله» را به این زیردریایی داده‌اند چرا که در سکوت کامل و با ایجاد کمترین ارتعاش در آب حرکت می‌کند. با این ویژگی کشف و شناسایی این زیردریایی‌ها برای ناوگان دشمن همانند پیدا کردن سیاه‌چاله در آسمان است.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌گفتند اگر این فرصت را از دست دهیم باید چند سال دیگر منتظر شویم و از تصور این موضوع هم وحشت زده هستیم.
فرجی راد گفت: اروپا و آمریکا نسبت به این مساله حساس هستند به ویژه آمریکایی‌ها که نگران همکاری گسترده‌تر ایران و روسیه می‌باشند قبلا که همکاری جدی نداشتند غرب هم خیالش راحت بود، اما اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته، زیرا نگران این هستند که همکاری‌ها منجر به تقویت نیروی نظامی ایران شده و دست بالاتر را در حوزه خلیج فارس پیدا می‌کند.
هوش مصنوعی توسط شرکت‌های آمریکایی به گونه‌ای طراحی شده و به کار می‌رود که کارگران را بی توان و جابجا می‌کند و تجربه مصرف کننده را کاهش می‌دهد و در نهایت اکثر سرمایه گذاران را ناامید می‌سازد. با این وجود، تاریخ اقتصادی نشان می‌دهد که لازم نیست این گونه باشد.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز تصریح کرد: چرا اتحادیه اروپا مثل برده ها از فرمان امپریالیسم آمریکا پیروی می کند که بهای گزافی برای حقوق بشر مردم سوریه دارد..؟
توسعه سریع نیروی دریایی چین، از ناوهای هواپیمابر گرفته تا زیردریایی ها تا موشک های ضد کشتی، و ارتباط آن با استراتژی چین برای گسترش حضور دریایی خود در صحنه جهانی باعث نگرانی آمریکا شده است.
رسانه های عبری در گزارش هایی به دلایل پشت پرده عدم تبریک مقامات ارشد آمریکایی از جمله جو بایدن به نتانیاهو در پی پیروزی وی در انتخابات اخیر پرداخته اند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اینکه آمریکایی‌ها میگویند مذاکرات متوقف شده است چرا پس از طریق واسطه‌ها پیام میدهد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه باور کردن دشمن خطا است، گفت: هرگاه کسی در جبهه باطل قرار گیرد، ضرر خواهد کرد، چرا که سرانجامی جز جهنم ندارد، یک خیر در دنیا از آمریکایی‌ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.
چرا آمریکایی ها از نیروی دریایی سپاه گریزان است؟ گزارشی متفاوت از فعالیت های نیروی دریایی سپاه از روی عرشه ناو / آخرین خبر
منابع آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن، از بیم واکنش خطرناک روسیه، تجهیز اوکراین به موشکهای دوربرد را به تعویق انداخته است.
«اگر اروپا علاوه بر تحریم هایِ پنجم دسامبر علیه مسکو بخواهد تحریم های گسترده تری را علیه روسیه عملیاتی کند، عملا با چالش های به مراتب گسترده ای در بحث تامین انرژی خود رو به رو خواهد شد. درست در همین نقطه است که متوجه می شویم چرا اروپایی ها به نحوی فعال در حال میانجی گری میان ایران و آمریکا با هدف احیای برجام هستند.»
اگر گزارش الجزیره درست باشد، آمریکا قرار است 17 بانک را از تحریم ها خارج کنند. حالا چه تضمینی وجود دارد که کاخ سفید مجددا همه اینها را به بهانه هایی مانند مبارزه با تروریسم و... تحریم نکند؟ زیرا تنها مورد اختلاف و تنش که منجر به تحریم علیه ایران شده، مسئله هسته‌ای نیست
اگرچه آمریکا سال ها پیش اصل چین واحد را امضا کرده است؛ اما همچنان گوشه چشمی به این جزیره دارد و می خواهد از آن به عنوان کارتی برای فشار بر پکن استفاده کند.
رئیس دولت نهم و دهم گفت: چرا نباید هم آمریکا و هم روسیه و هم چین ضعیف شوند؟ چه کسی گفته است که اینها باید قوی باشند و چرا ما باید کمک کنیم که این ها قوی باشند؟ اینها چه گلی به سر دیگران زده اند که بخواهند به سر ما بزنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ