استقلال و پرسپولیس با کوهی از انگیزه های مختلف و متفاوت، برای فتح جام حذفی، به مصاف هم رفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخابی‌ها مهم‌ترین بازی فصل لیگ برتر را در هفته پنجم مقابل هم برگزار می‌کنند.
از نخستین شهرآورد برگزارشده در ورزشگاه آزادی، دقیقا نیم قرن می‌گذرد و این استادیوم همچنان گزینه اول برای میزبانی مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران است.
یکی از مهم‌ترین تقابل‌ها در دربی ۱۰۱، بین دو مدافعی است که عضو جدایی‌ناپذیر و در عین حال تاثیرگذار ترکیب سرخابی‌ها بوده‌اند.
شاید این بازی یکی از مهمترین بازی های تاریخ باشگاهی دو تیم بزرگ پایتخت ایران باشد، نبردی که خیلی‌ها در آن تشنه برد هستند.
اینتر و میلان دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را امشب برگزار می‌کنند و این مهمترین سوژه روزنامه‌های امروز ایتالیاست
پیام حیدری بعد از قضاوت یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل، این هفته داوری بازی مهم لیگ یک را عهده‌دار شد.
دربی بازی بزرگ و طبیعتا بازی هنرنمایی بازیکنان باتجربه است. بازیکنانی که یک لحظه از فرصت به سود تیم خود بهره برده و کار را تمام می کنند.
صدمین دربی تهران در آستانه برگزاری است، روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه، دو تیم پرسپولیس و استقلال درهفته بیست و هفتم لیگ برتر، به مصاف‌هم خواهند رفت.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین وظیفه یحیی گل‌محمدی و شاگردانش در دیدارهای پیش رو را کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج دیگر رقبا دانست.
اگر پرسپولیس دربی را ببرد، در آمار کلی با استقلال مساوی خواهد شد و اگر استقلال برنده باشد، در آمار رسمی با پرسپولیس برابر می‌شود.
شمارش معکوس برای برگزاری مهمترین بازی فوتبال ایران و حتی آسیا آغاز شده است.
الهلال و النصر در حالی امشب و در یکی از مهمترین دربی های ریاض به مصاف هم می روند که این مسابقه یک مهمان ناخوانده دارد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با اشاره به در پیش بودن دربی، گفت: تمرکز خود را بازی به بازی حفظ می کنیم ولی الان مهمترین دیدار را با مس کرمان داریم و سپس به استقلال فکر می‌کنیم.
اگر زمانی ملک سلمان و ولیعهد عربستان سعودی در مقام دشمن معرفی شده‌اند، خیلی زودتر از تصورات می‌توانند میهمان ویژه باشند. میهمانانی که شاید فرش قرمز پهن کردن برای آن‌ها، مهم‌تر از سفر هر مقام سیاسی دیگری باشد. اگر روزی بن سلمان به عنوان آقای اره معرفی می‌شود، شاید در آینده نزدیک یکی از میهمانان خاص حاضر در تهران باشد. این از ظرافت‌های خاص عالم سیاست است که محمد بن سلمان از یک دشمن می‌تواند به کانون سرمایه‌گذاری خارجی در ایران تبدیل شود
شهداب یزد و‌ ایفا سرام اردکان دربی یزد را در پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران برگزار خواهند کرد.
چند بازیکن استقلال مصدوم هستند و وضعیت نامشخصی برای مسابقه با نفت آبادان دارند.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بازیکن قدیمی استقلال گفت: مهمترین نکته در دربی پیش رو برای بازیکنان تیم استقلال قطع ارتباط هافبک های تیم پرسپولیس با مهاجمان است.
ارلینگ هالند که آمار بی نظیری در مدت اخیر ثبت کرده در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل نتوانست مانع شکست تیمش شود.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.
رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 تیمش در دربی دلامادونینا داشت تا نشان دهد برای روسونری چه مهره باارزشی است.
وریا غفوری یکی از مهمترین فرصت‌های فولاد برای باز کردن دروازه پرسپولیس را به‌دست آورد.
مهاجم صنعت نفت آبادان با ابراز خوشحالی از ادامه حضورش در این تیم، ارتقای رتبه نفت در جدول را مهمترین هدف فصل جدید دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ