وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در گزارش سفر خود از عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد: تلاش های قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدارها میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارایه راه‌حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
پلیس سوئد در ادامه اقدامات توهین‌آمیز مقامات این کشور علیه مقدسات اسلامی، مجوز برگزاری تجمع دیگری با هدف هتک حرمت به قرآن کریم را صادر کرد.
به گفته مقامات ارشد آمریکایی، دو کشور در حال گفت‌وگوهای جدی بر سر توافقی هستند که می‌تواند منجر به ارائه حمایت مالی و تخصصی آمریکا برای کمک به این کشور آسیای مرکزی در زمینه جلوگیری از نشت‌ گاز، از جمله در «دروازه جهنم»، می‌شود.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
مقامات هنوز توضیحی در مورد هدف یا منشاء این شیء ناشناس ارائه نداده‌اند. اما یک نظریه جالب به سرعت در میان جامعه علاقه‌مندان به بالون پیچید: «به یک بالون «پیکو»، چیزی شبیه به یک بالون میهمانی مایلار، در آسمان شلیک شده است.»
مقامات آمریکایی گفتند که بالون چینی به اندازه سه اتوبوس مدرسه بوده است. آن‌ها جزئیات زیادی را در مورد فناوری به کاررفته در بالون ارائه نکرده‌اند، اما قاطعانه باور دارند که این یک بالون نظارتی است و خاطرنشان کردند که موتور و پیش‌ران‌هایی دارد که امکان مانور دادن را برای آن فراهم می‌کنند.
وزرای امور خارجه ایران و سوریه در گفتگوی تلفنی بر عزم و اراده جدی مقامات عالی دو کشور بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه در ابعاد مختلف تاکید کردند.
گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی خواستار لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده آن‌ها برای ورود به این کشور شدند.
سفیر کشورمان در چین با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: در دیدار با مقامات عالی چین ضمن ارائه یادداشت اعتراضی خواستار توجه دستگاه دیپلماسی چین به حساسیت‌های منطقه‌ای شدم.
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات مقامات غربی درباره لزوم بازگشت مسکو و کی‌یف به میز مذاکره، گفت اراده سیاسی اوکراین لازمه انجام شدن این گفت و گوها است.
مقامات پرتغال اعلام کردند که قصد دارند با تحویل اسناد و مدارکی به فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا، ثابت کنند کریستیانو رونالدو زننده گل اول در بازی دیشب این تیم برابر اروگوئه بوده است.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت از مقامات اوکراین دعوت می‌کنیم در یک نشست دوجانبه در سطح متخصصان فنی ایرانی و اوکراینی در خصوص ادعای استفاده از پهپاد ایرانی در جنگ سند ارائه کنند.
وزیر امور خارجه گفت: قویا مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین وجود دارد، ارائه کنند.
وزیر امور خارجه گفت: قویا مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین وجود دارد، ارائه کنند.
مقامات فدرال رزرو شروع به ارائه دیدگاه‌های متفاوتی در مورد سرعت بالا بردن نرخ‌های بهره در عین متعادل کردن تورم شدید و افزایش فشار در بازارهای مالی کرده اند.
وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود گزارشی از دیدار و گفتگوی روز گذشته خود با مقامات کشورها و سازمان های بین المللی در حاشیه نشست ٧٧ مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک ارائه کرد.
آیا خانم معاون، آن هم در دولتی که بسیار سختگیرانه درباره فضای اینترنت رفتار می‌کند تولید و ارائه خدمات فیلترشکن را مصداق فعالیت دانش‌بنیان می‌داند؟ ایشان اگر در بسیاری از نظام‌های حقوقی دیگر جهان مسئولیت داشت امروز به خاطر همین اظهارنظر گمراه کننده و غیرواقعی نه فقط باید استعفا می‌داد بلکه در معرض پیگرد قانونی هم قرار می‌گرفت.
یکی از مقامات ارشد سازمان لیگ در واکنش به انتقال بانوان طرفدار تیم استقلال به طبقه دوم توضیحاتی را ارائه کرد.
به تازگی طرحی با عنوان «تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام عرضه در بورس‌های کالایی» در دستور کار مجلس است که انتقاد تند فعالان بازار سرمایه و کارشناسان اقتصادی را در بر داشته است. در این باره احمدزاد اصل در بخشی از گفتگو خود با بورس تابناک گفت: اگر بورس کالا زیر مجموعه وزارت صمت شود، فشار بر صنایع به شدت افزایش می‌یابد و بورس کالا را از حالت بورسی بودن خارج می‌کند و بسیاری از مشکلات نا مطلوب را گریبان گیر کشور خواهد کرد.
این افراد در دیدارهای فردی و جمعی خود با رهبری، متفاوت سخن گفته و با ارایه شعارها و وعده‌ها، مشکلات و نگرانی‌ها را پنهان می‌کردند و حتی از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌خواستند که از انتقال نظرات آنها به رهبری خودداری کند، چراکه خود به گونه‌ای دیگر به ایشان گزارش داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ