سخنگوی فراجا گفت: بیست وشش هزار نیروی راهنمایی و رانندگی با استفاده از همه امکانات زمینی، هوایی و به همراه یگان هوایی پلیس در نوروز مسافران را همراهی می‌کنند تا سفری ایمن و سلامت داشته باشند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی شرکت فعال در صنعت بیمه که سال مالی تمامی آن‌ها پایان اسفند ماه است، عملکرد سالانه خود را در سایت کدال منتشر کرده‌اند. این گزارش بر آن است تا عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه در سال ۱۴۰۱ را بررسی کرده و آن را با عملکرد سال ۱۴۰۰ مقایسه کند. کدام نماد بیشترین سود را محقق کرده است؟
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گزارش این کمیسیون در خصوص بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی را قرائت کرد.
جزئیات و شاخص های رتبه بندی نهایی وزارت ارتباطات و فناوری از نظر ارتباطات مردمی اعلام شد .
دفتر هیات دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران در یک گزارش فعالیت‌های دولت را در ۱۷ ماهه اخیر به صورت مختصر منتشر کرد.
مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از تهیه گزارش عملکرد وظایف دستگاه‌ها نسبت به افراد معلول و ارسال آن به سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دستگاه‌های دولتی باید در خصوص حجاب به وظایف خود عمل کنند و گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن علنی قرائت می‌شود.
بانک ملت در شش ماهه اول سال 1401 با کسب سود خالص 117 هزار میلیارد ریالی و رشد بیش از 281 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده، عملکرد خیره کننده خود را تداوم بخشید.
بانک ملت در شش ماهه اول سال با کسب سود خالص ۱۱۷ هزار میلیارد ریالی و رشدبیش از ۲۸۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده، عملکردخیره کننده خود راتداوم بخشید.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گزارش عملکرد نحوه فعالیت و اقدامات شهرداران مناطق برای رسیدن به یک قضاوت نسبی حتماً در صحن شورای شهر ارائه خواهد شد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکرد‌های شرکت‌ها بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از اطلاعیه‌های گروه هلدینگ پرداخته‌ایم.
صنعت خودرویی که یکی از بزرگترین صنایع بازار است و در این مطلب سعی شده به تشریح گزارش عملکرد نماد‌های خودرویی و قطعات خودرو در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ بپردازیم.
در چند روز گذشته و به دنبال انتشار گزارش عملکردهای ۶ماهه شرکت‌ها در سامانه کدال، بسیاری از ناشران بورسی و فرابورسی در خصوص عملکرد خود توضیحاتی برای آگاهی سهامداران در تارنمای کدال منتشر کرده‌اند که در ادامه به تشریح چندی از اطلاعیه‌های نمادهای عرضه اولیه شده پرداخته‌ایم.
گزارش عملکرد شرکت‌ها در سال جاری در حال بارگذاری بر روی سایت کدال است. در این مطلب به گزارش عملکرد پنج نماد پالایشی پرداخته ایم. شراز، شتران، شاوان، شبریز و شبندر در ۶ ماهه چقدر سود ساختند؟
رئیس جمهوری در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، دقایقی پیش به وزارت آموزش و پرورش رفت و از نزدیک در جریان عملکرد این وزارتخانه قرار گرفت.
رئیس جمهوری در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، دقایقی پیش به وزارت آموزش و پرورش رفت و از نزدیک در جریان عملکرد این وزارتخانه قرار گرفت.
روزنامه خراسان در گزارش امروز خود به نقد عملکرد یکساله پیمان جبلی در صداوسیما پرداخت و انتقادات تند و تیزی کرد.
شرکت‌های بورسی و فرابورسی این روزها مشغول انتشار گزارش‌های ‌دوره‌ای خود هستند. بیشتر این گزارش‌ها با توجه به مبدا همسان سال مالی شرکت‌ها، فعالیت مالی ۶ ماهه آنها را دربرمی‌گیرد که در اینجا به به برخی از آنها اشاره می‌شود.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گزارشی عملکرد یک ساله دولت حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی را مورد ارزیابی قرار داد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گزارشی عملکرد یک ساله دولت سیزدهم را مورد ارزیابی‌ قرار داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.
گزارش عملکرد یک ساله وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منتشر شده، دراین گزارش استفاده از مدیران دهه شصتی و برگزاری ۳۵۶ رویداد گردشگری به عنوان بخشی از عملکرد این وزارتخانه قید شده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس باید رئیس جمهور و وزرا گزارش یک ساله خود را به مجلس ارائه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ