شاگردان محمد ربیعی و مهدی تارتار در یکی از دیدارهای پراهمیت هفته هجدهم لیگ برتر در رفسنجان با هم روبرو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای خارجه روسیه و چین بر مخالفت خود با رویکرد تقابلی غرب تاکید کردند.
دیدار استقلال و فولاد و صحنه جدال نکونام و منصوریان، از جذاب ترین اتفاقات لیگ جدید خواهد بود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیسترئیس اتاق بازرگانی ایران، حاشیه‌سازی‌های اخیر در هفته‌های بعد از انتخابات هیأت رئیس این اتاق را تلاش افراد مغرض برای نمایش تقابل میان دولت و بخش خصوصی توصیف و تاکید کرد که برخلاف این تلاش‌ها، اتاق بازرگانی «باشگاه سیاسی» نیست.
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
کاپیتان تیم ملی ایران به عنوان یکی از ستاره‌های فاینورد امشب تقابلی ویژه با شاگردان مورینیو پیش‌رو خواهد داشت.
دیدار رفت میلان و ناپولی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، تقابلی پرتنش و خشن از آب درآمد که 9 اخطاری و یک اخراجی داشت.
حقیقت آن است که خاورمیانه تک قطبی که در آن ایالات متحده قدرت مسلط بود و در سیاست‌های تقابلی اش از سوی متحدان خود یعنی عربستان سعودی و اسرائیل تشویق می‌شد منطقه چندان باثباتی نبود. خاورمیانه چند قطبی با پوشش و تعادل بی وقفه خطرات خاص خود را خواهد داشت و همان طور که کیسینجر می‌گوید این یک بازی نوین با قوانین نوین خواهد بود.
والیبال ایران امروز شاهد یک دوئل جذاب دو نفره و حساس خواهد بود.
مدافع میانی استقلال امیدوار است بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بتواند شرایط بازگشت به ترکیب را فراهم سازد.
شاید سخت بتوان باور کرد که ایالات‌متحده چنین تقابلی را کلید خواهد زد. شکست‌دادن نیروی دریایی چین، گرچه عملی، اما مسئله را حل نخواهد کرد. تا جایی که قلمرو سرزمینی چین دست‌نخورده باشد، پکن می‌تواند نیروهایش را بازسازی کند.
نفت مسجدسلیمان برای فرار از قعر جدول و پیکان برای کسب رتبه تک رقمی، امروز به مصاف هم رفته اند.
اعضای تیم‌های پرسپولیس و فولاد تصمیم گرفتند به جنگ لفظی پس از تقابل هفته گذشته‌شان ادامه ندهند.
فینالیست‌های دوره قبلی جام حذفی اینبار تقابلی زودهنگام با یکدیگر دارند.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
نیروهای مسلح چین در حضور آمریکایی‌ها به برگزاری «رزمایش تقابلی» در دریای چین جنوبی پرداختند.
تکلیف اولین تقابل مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر مشخص شد و طی آن هلند و آرژانتین در تقابلی نوستالژیک به مصاف هم خواهند رفت.
بهشتی پور تحلیل‌گر سیاست خارجی در صدا و سیما: به چه زبانی باید گفت و چه اتفاقی در کشور باید رخ دهد که بفهمید رویکرد تقابلی جواب نمی‌دهد؟ بدون مذاکره با آمریکا نمی‌توانید مشکلات را حل کنید.
دراماتیک‌تر از هر دوئل و تقابلی باید نظاره‌گر دیدار وریا غفوری کاپیتان سابق آبی‌ها برابر تیم محبوبش باشیم
رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: مطمئن باشید من هیچ تقابلی با فدراسیون ها و وزارت ورزش نخواهم داشت.
رییس جدید کمیته ملی المپیک با تاکید بر این که راه رئیس چهار سال گذشته این کمیته را ادامه خواهد داد گفت: اشکالاتی که در اساسنامه وجود دارد برطرف خواهد شد.
دلیل عدم برخورد قاطع با این فجایع تکان‏دهنده را در طول سالیان دراز از طرف مسئولانی که مردم مردم می‌کنند نمی‌دانم، ولی از نگاه بدبینانه، این اشرار، چون هنگام دریدن مردم با قمه، شعارساختارشکنانه نمی‌دهند تقابلی با نظام ندارند و الّا مسئولان با نمایش چهره به محض دستگیری، محکومیت‌های عبرت‌آموز و اطلاع‌رسانی از مجازات‌ها چشم فتنه را درمی‌آوردند.
مدافع اسبق پرسپولیس تقابلی ویژه را در استادیوم آزادی برابر این تیم پشت سر گذاشت.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه برخی فتنه‌گران همچنان بر طبل تقابل با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی می‌کوبند، البته مردم به آنها پاسخ کوبنده‌ای داده‌اند.
در ادامه اقدامات تقابلی دولت چین در برابر سفر تنش‌زای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، رسانه‌های آمریکا می‌گویند مقامات پکن به تماس‌های مکرر مقامات ارشد واشنگتن پاسخ نمی‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ