نشانه‌ها و شدت حساسیت به تخم‌مرغ نیز دراشخاص مختلف متفاوت است و معمولاً ظرف چند دقیقه تا چند ساعت پس ازمصرف آن ظاهر می‌شود. نشانه‌های آلرژی به تخم‌مرغ هم اغلب با حساسیت‌های پوستی یعنی ایجاد خارش و اگزما در پوست و مشکلات گوارشی مانند احساس سنگینی معده، نفخ، یبوست و حالت تهوع و دل درد همراه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج تحقیقات درباره محاسن و مضرات قهوه چه می‌گویند؟ محققان در تحقیقاتی جدید مضرات و محاسن مصرف را مورد بررسی قرار داده در نتیجه این تحقیقات مصرف قهوه در حد متوسط در روز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان، نارسایی قلبی، دیابت نوع ۲ و حتی مرگ را کاهش دهد.
کاکوتی، گیاهی با ده‌ها خاصیت اعجاب آور است. به علاوه، عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد و بسیاری از مردم برای تهیه آن به شکل تازه، به دامان طبیعت می‌روند. اما فارغ از عطر و بوی بی‌نظیر این گیاه، تا چه اندازه با خواص کاکوتی کوهی آشنا هستید؟ آیا می‌دانید موارد منع مصرف آن چیست؟ این مطلب، یک راهنمای جامع درباره کاکوتی است که ضمن برشمردن فواید کاکوتی، شما را با مضرات این گیاه کوهی هم آشنا خواهد کرد. پس با ما همراه شوید تا شیوه درست استفاده از این گیاه در موقعیت‌های مناسب را بیاموزید.
سیگار حاوی تنباکوست و تنباکو برای بدن به شدت مضر است. سیگارکشیدن مضرات زیادی برای سلامتی دارد و سبب ابتلا به بیماری‌های ریوی و قلبی و عروقی خواهد شد. تحقیقی که در مورد تأثیر استعمال دخانیات بر روی سلامت انسان انجام گرفته، نشان داده افرادی که سیگار می‌کشند به طور میانگین ده سال کمتر از افراد غیرسیگاری عمر می‌کنند.
قاچاق کالا دارای مضرات بسیاری برای اقتصاد داخلی کشور است قاچاق کالا می‌تواند کارخانه‌های داخلی را به تعطیلی کشانده و عده کثیری از نیروی کار را بیکار کند.
قاچاق کالا دارای مضرات بسیاری برای اقتصاد داخلی کشور است قاچاق کالا می‌تواند کارخانه‌های داخلی را به تعطیلی کشانده و عده کثیری از نیروی کار را بیکار کند.
آنتی‌اکسیدان‌های موجود در هندوانه، مانند لیکوپن و کوکوربیتاسین E که برای مبارزه با بیماری‌ها مفیدند، می‌توانند از شما در برابر بیماری‌هایی مانند سرطان یا دیابت محافظت کنند. رنگ قرمز هندوانه را هم لیکوپن به آن می‌دهد.
وزش باد زیاد نه تنها بینی و گلو را خشک می‌کند، بلکه چشمان شما را نیز خشک می‌کند که می‌تواند منجر به تحریک شود.
محققان می‌گویند مصرف بستنی می‌تواند بر روی سیستم ایمنی بدن تاثیر بگذارد. حال تصور کنید بدن در مواجهه به عوامل بیماری‌زا نیازمند پاسخ سیستم ایمنی بدن است، در حالی که پیش‌تر سیستم ایمنی بدن به دلیل مصرف مواد غذایی خاص مانند بستنی دچار التهاب شده و درگیر آن است.
تحقیقات نشان داده است خوردن شیر موز می‌تواند باعث تولید مواد سمی در بدن شود. همچنین این موضوع می‌تواند به گرفتگی سینوس‌ها، سرماخوردگی، سرفه، و آلرژی در فرد دامن بزند. از سویی دیگر، گرچه این دو مواد غذایی هر دو مزه شیرینی دارند، اما در روند پس از هضم شرایط آن‌ها بسیار متفاوت است.
با هدف آموزش مضرات سیگار و دخانیات برای انسان و طبیعت و با شعار «اراده‌ها روشن، سیگارها خاموش» گردهمایی و راهپیمایی کودکان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.
یک متخصص طب سنتی با اشاره به مضرات زیاد نشستن گفت: با نشستن بیش از حد، فشار بر روی دیسک افزایش می‌یابد؛ در نتیجه منجر به سیاهی دیسک و درد شدید خواهد شد.
پژوهشگران در این بررسی داده‌های گردآوری‌شده بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ مربوط به شش مشکل دندانی را در میان حدود ۱۰ تا ۱۶ هزار زن را تجزیه و تحلیل کردند.
آب زرشک یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار است که مصرف آن فوایدی بسیاری برای سلامت بدن به همراه دارد، دو روش خانگی برای تهیه این نوشیدنی پر خاصیت وجود دارد. در این مطلب به سوال پرتکرار «آب زرشک را چه موقع بخوریم» نیز پاسخ داده شده است.
کافئین یک ماده شیمیایی خوراکی است که در برخی نوشیدنی‌های گرم مانند چایی و بعضا سرد، یافت می‌شود. اما، نکته مهم در مقدار مصرف کافئین است.
روغن ماهی همراه با رژیم غذایی و ورزش برای کمک به کاهش سطح تری گلیسیرید در خون استفاده می‌شود. روغن ماهی همچنین ممکن است برای اهدافی که در این راهنمای دارویی ذکر نشده استفاده شود.
مضرات کافئین برای بدن: امکان به وجود آمدن حمله‌های عصبی و اضطراب. اختلال در معده و سیستم گوارش. بی‌خوابی که احتمالاً حداقل یک بار به خاطر خوردن چای یا قهوه بی‌موقع تجربه کردید.
دوچرخه سواری به‌عنوان یک ورزش سالم و مفید شناخته می‌شود و در بسیاری از کشور‌های پیشرفته سعی بر این است که مردم را به سمت دوچرخه سواری سوق دهند. علاوه‌بر فواید خوبی که دوچرخه سواری بر بدن دارد، برای محیط‌زیست نیز مزایای خوبی به همراه دارد. باوجوداین افراد زیادی از آن برای ورزش و تناسب‌اندام، حمل‌ونقل و تفریح و سرگرمی استفاده می‌کنند.
برنج غذای عمده‌ی درصد قابل توجهی از جمعیت جهان است و بدین ترتیب میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در معرض خطرات ناشی از مصرف آرسنیک قرار دارند. برای حل این مشکل، به رژیم غذایی خود تنوع دهید و آن را به چند ماده غذایی خاص همچون برنج محدود نکنید. با این وجود اگر برنج بخش عمده‌ای از رژیم غذایی شما را تشکیل می‌دهد، اطمینان حاصل کنید برنج مصرفی تان محصول مناطقی که آلوده نیستند، باشد.
امروزه تقریبا می‌توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می‌کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند.
خرما از آن دسته مواد غذایی است که همیشه در مورد فواید و ارزش غذایی آن شنیده‌اید؛ ولی در این مطلب عوارض احتمالی زیاده‌روی در مصرف خرما را می‌خوانید.
شکلات تلخ بیش از ۶۵ درصد با مقدار زیادی کاکائو ترکیب شده است. به دلیل داشتن مقدار زیادی کاتچین و پلی فنل (نوعی آنتی اکسیدان) می‌تواند به بهبود وضعیت بیماران قلبی کمک کند. همچنین شکلات تلخ با درصد بالا در تنظیم فشار خون هم مؤثر است.
این کارشناس تغذیه گفت: البته مضرات پفک فقط به کالری بالا و بی اشتها کردن کودکان محدود نمی شود و چربی و کربوهیدرات ناسالم موجود در آن است که برای کودکان مضر است.
مصرف توت و خرما در کنار چای باعث بالا رفتن قند و در نهایت دیابت می‌شود.
نویسنده یک مطالعه تازه و گسترده می‌گوید ورزش روزانه به مدت ۳۰ دقیقه برای مقابله با مشکلات سلامت ناشی از نشستن طولانی مدت کافی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ