صنعت نفت آبادان و استقلال ملاثانی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۷۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۶۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یک نفر محکوم به قصاص نفس بعد از ۱۰ سال با آغاز پویش «به- عشق- امام- حسین (ع) - می‌بخشم»، به زندگی بازگشت.
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره زمان بازگشایی چالوس توضیح داد: به دلیل اینکه جاده چالوس در محدوده خوزنکلا، به‌طور کامل قطع شده و ۵۰ متر از جاده شکسته شده و فرو ریخته و گودال عمیقی ایجاد شده است، بنابراین جاده چالوس حدود یک هفته تا ۱۰ روز بسته خواهد بود.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی از کشور قطر بازگشته است درباره حواشی جالب این سفر و همچنین ملاقات هایی که با چهره های مطرح فوتبال جهان داشته است صحبت کرد.
براساس داده‌های بانک جهانی، روسیه در سال ۲۰۲۲ به جمع ۱۰ اقتصاد برتر جهان بازگشت.
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۲۷ نفر از محکومان به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف استان تهران و اخذ رضایت اولیای دم طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری به زندگی بازگشتند.
سازمان لیگ فوتبال ایران از تصویب ۱۰ مورد برای برگزاری بهتر مسابقات لیگ برتر با حضور هواداران خبر داد.
بازیکن سابق استقلال این روزها با پیراهن شمارۀ ۱۰ هوادار، به مهر‌ه‌ای قابل اعتماد، ساکت و الهامی تبدیل شده است.
تمساح سیامی خجالتی، که زمانی در سراسر آسیای جنوب شرقی رایج بود، می‌تواند تا ۱۰ فوت رشد کند، برای دهه‌ها برای پوست و گوشتش شکار می‌شد به حدی که در اوایل دهه ۱۹۹۰ تصور می‌شد این گونه در جهان منقرض شده است. اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت این گونه را در فهرست در معرض خطر انقراض قرار داده است.
از آخرین دیدار استقلال با حضور سیاوش یزدانی ۱۰ ماه و ۷ روز سپری شده است.
مهاجم ایرانی پورتو در جریان برتری تیمش مقابل شاویس حضور تعویضی در زمین داشت.
فوق ستاره سلسائو در بازگشت به میادین خیلی زود مقابل کره گلزنی کرد.
کوهنورد تهرانی آبان ماه در جمع یک تیم ۹ نفره برای صعود قله آتشکوه به منطقه لواسانات رفته بود، اما هنگام بازگشت از تیم جدا و دیگر اثری از این کوهنورد یافت نشد. در این مدت از ابتدای اطلاع رسانی به نیرو‌های امدادگر هلال احمر تلاش‌های زیادی در عصر همان روز جمعه انجام شد، ولی بی نتیجه بود.
کودکی که بعد از ۱۰ روز با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگاز چنگال آدم ربایان نجات یافته بود صحیح و سلامت به آغوش خانواده بازگشت.
بعد از ۱۰ روز با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ کودک رباییده شده پیدا و به آغوش خانواده اش بازگشت.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
مدافع تعویضی تیم ملی ایران در دیدار مقابل سنگال به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدارش در بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به این تیم موفق به شکست اروگوئه شد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در مورد وضعیت جذب نیروهای طرحی وزارت بهداشت، توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ