رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: آن چیزی که باعث شده ما تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و انقلاب اسلامی مسیرش را با قدرت و قوت بیشتری طی کند، حضور مردم در صحنه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتفاقات سال گذشته اغتشاشات بود نه اعتراضات، در این جریانات شاهد قرآن‌سوزی، پرچم‌سوزی، اهانت به عالمان دین، اهانت به مساجد و امامزاده‌ها و ... بودیم، ولی ملت ما با شجاعت به دهن آن‌ها زدند و گفتند: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست».
دیدار نیمه نهایی جام ملت های فوتبال نوجوانان آسیا با شکست تیم ایران مقابل ژاپن همراه شد.
فردا یکشنبه ۲۸ ماه می ۲۰۲۳ (هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲) دور دوم رای‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با حضور «رجب طیب اردوغان» نامزد ائتلاف جمهور و «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت موسوم به میز ششگانه برگزار می‌شود.
خاتمی هدف اصلی دشمن را نبود حاکمیت دین در ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: جرم ملت ایران از نگاه دشمنان ایستادگی بر پای علم اسلام است، آنها از اول انقلاب هر توطئه‌ای ‌که برای نابودی انقلاب می‌شد، به کار بستند اما به فضل خدا ناکام ماندند.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
نمایندگان نشست امروز صحن خانه ملت را به اصلاح ساختار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از شیوه معرفی نمایندگان مورد اعتماد کاندیدا‌ها برای حضور پای صندوق‌ها تا ساماندهی فرآیند‌های اجرایی توسط وزارت کشور اختصاص دادند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان خطبه های عید فطر امروز به موضوعات مختلف از جمله توافق ایران و عربستان و جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین پرداخت.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم
این فلسفه که ترجمان خصیصه ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی است، نه‌تن‌ها برای آحاد ملت ایران بلکه برای سایر ملل حق‌طلب، آزادی‌خواه و استکبارستیز عالم به‌ویژه کشور‌های جغرافیای مقاومت، الهام‌بخش و راهگشا بوده است؛ به گونه‌ای که امروز خیل عظیمی از فرزندان مؤمن و مجاهد امت اسلامی تحت لوای گفتمان پاسداران انقلاب و نظام اسلامی به عرصه استکبارستیزی و مبارزه با تروریسم، جنگ‌طلبی و جنایتگری رژیم تروریستی آمریکا و دولت جعلی صهیونیستی و متحدان آنان، شجاعانه و مؤمنانه پای گذارده‌اند.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
سید صولت مرتضوی گفت: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش‌های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.
بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، 200 جفت نیم بوت به دانش‌آموزان یکی از مناطق استان گلستان اهدا کرد.
روزنامه خراسان نوشت: اگر می‌خواهیم مردم همچنان نجیبانه و قدرتمندانه پای کار انقلاب، کشور و نظام بمانند، همه مسئولان در قول و فعل باید قدر مردم را بدانند و از این ملت رشید و فداکار فاصله نگیرند،حرف مردم را بشنوند و به خواسته‌های منطقی شان پاسخ مناسب و به موقع بدهند، مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عربستان سعودی حتی رنگ انتخابات را هم ندیده است، اما در رسانه‌های دست نشانده خود ملت بزرگ ایران را به فضای گفتگو و دیپلماسی توصیه می‌کند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: پرتاب ماهواره قائم ۱۰۰ این پیام را به آمریکا و رژیم صهیونیستی داد که هر چقدر ملت ایران را تحریم کنند، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند روی پای خودش بایستد.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
آیت الله علیرضا اعرافی : همان نورانیت، فروغ و درخشش و بلکه بیش از آن امروز معارف اسلامی به برکت انقلاب دارد و خریداران زیادی هم پای آن در خارج از کشور ایستاده‌اند و به لطف الهی چراغ حق خاموش نمی‌شود و افتخار ملت ایران این است که پای پرچم اسلام ناب ایستاده‌اند.
زری فتحی به عنوان داور اول، بازی حساس تیم های ژاپن و کره جنوبی در دور گروهی جام ملت های فوتسال آسیا را قضاوت کرد.
تیم ملی فوتسال عراق با هدایت سرمربی ایرانی خود، شب گذشته به برد مهمی دست یافت تا شانس صعودش را بالا ببرد.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ