رهبر جریان حکمت ملی عراق در جریان خطبه های عید فطر امروز به موضوعات مختلف از جمله توافق ایران و عربستان و جنایت رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت که برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ در دستور کار فدراسیون فوتبال است.
پیروزی 2-1 در شهرآورد، یکی از محبوبترین نتایج پرسپولیس در دربی با استقلال است.
اردوغان برای پیروزی در این انتخابات، همان مسیر همیشگی‌اش را طی کرده است. کرد‌ها را در کنار تروریست‌ها قرار داده، بر ایدئولوژِی اسلامی تاکید کرده، صدای غرب‌ستیزی و موازنه منفی را بلند کرده است، از استراتژی‌های نوعثمانی‌گری‌اش استفاده کرده و در یک کلام، همان اردوغانی ظاهر شد که همیشه بوده است.
پیروزی تیم فوتبال فاینورد یک گام دیگر علیرضا جهانبخش را به بالا بردن جام قهرمانی اردویسه نزدیک تر کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تیم فوتبال جوانان ایران در نیمه نخست بازی با ویتنام به پیروزی رسید.
تیم والیبال لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
عکس‌های ارسالی از تمرین هوادار نشان می‌دهد که ساکت الهامی حضوری کاملا فعال در میان بازیکنان این باشگاه تهرانی دارد.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی در شهر گنبد برگزار شد و در این مسابقه که پنج ست ادامه یافت، سایپا در مصاف با سریک سه بر دو به پیروزی رسید.
تنیسور روس پس از شکست دادن هولگر رون در دور چهارم گرنداسلم استرالیا ابراز هیجان و خوشحالی کرد.
تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با بازی درخشان داناوان میچل و ثبت یک رکورد توسط این بازیکن، مقابل شیکاگو بولز به پیروزی رسید.
رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی به دور از واقعیات عینی، اعلام کرد که این کشور به زودی بر روسیه پیروز می شود.
بازیکنان آرژانتین پیروزی برابر فرانسه در فینال جام جهانی قطر را در شبکه‌های اجتماعی خود جشن گرفتند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
رافینیا پس از پیروزی دشوار بارسا برابر والنسیا گفت که آبی‌واناری‌ها در مستایا نمایشی قهرمانانه داشتند.
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
قزوین – سرمربی سایپا با گلایه از برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر در تهران، عواملی همچون وزش باد و چمن خیس را از مهمترین عوامل شکست خود در قزوین برشمرد.
فرلان مندی، مدافع کناری رئال مادرید، مدعی شد آنها روز یکشنبه در مقابل مصاف بارسلونا با تمام توان بازی می کنند.
نخست وزیر انگلیس با تأکید بر اینکه پوتین برای توجیه شکست های فاجعه بار خود تلاش می کند، گفت: ما به روند افزایش کمک های نظامی خود به کی یف متعهد هستیم.
رئال با کارلو آنچلوتی هر هشت بازی ابتدایی خود در فصل جاری را پیروز شده و اگر در چهار بازی بعدی خود نیز پیروز شود، رکوردی تاریخی ثبت خواهد کرد.
شاگردان ربیعی موفق شدند بعد از پنج تساوی پیاپی به اولین پیروزی فصل خود دست پیدا کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه امت‌های اسلامی بر باورهای قرآنی خود ایستاده‌اند مقتدرتر شده‌اند و جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نشان دهنده این امر است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ