نمایندگان نشست امروز صحن خانه ملت را به اصلاح ساختار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از شیوه معرفی نمایندگان مورد اعتماد کاندیدا‌ها برای حضور پای صندوق‌ها تا ساماندهی فرآیند‌های اجرایی توسط وزارت کشور اختصاص دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم توسعه با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:پیش بینی ما این است برنامه هفتم از نیمه دوم سال۱۴۰۲ آغاز شود وپایان آن سال۱۴۰۶ خواهد بود البته ممکن است طبق نظر مجلس شروع برنامه از۱۴۰۳باشد.
باید حذف کامل تمام ردیف‌های نشان دار را در اولویت اول قرار گرفته و به کارکنان خزانه و بودجه و به فن آوری اطلاعات، مفاهیم مالیه عمومی آموزش داده شود.
اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در راستای اصلاح ساختار بودجه به بررسی چالش‌های اساسی بودجه در ۱۶ محور پرداختند.
وزیر اقتصاد گفت: دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه برای رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب متنی را به عنوان پیش‌نویس اصلاح ساختار بودجه‌ریزی در کشور تنظیم کرده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت در تدوین بودجه سال آینده صرفاً قانون بودجه سال‌های قبل را کپی‌برداری کرده که البته خودشان می‌گویند برخی از موارد بودجه را تبدیل به احکام دائمی کردند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی کلیات طرح دولت برای اصلاح ساختار بودجه کشور شامل رویکردها، شیوه برطرف کردن چالش‌های نظام بودجه‌ریزی و انجام نظارت دقیق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همان تیمی دولت قبل در تنظیم بودجه همچنان در این دولت مغزافزار را در اختیار دارد و تا وقتی دستگاه برنامه‌ریزی اصلاح نشود خروجی‌های سیستم نیز تغییر نمی‌کند.
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: به نظر می رسد لایحه دولت محورهای مهم اصلاح ساختار بودجه در حوزه نظام مالیاتی کشور را به طور کامل پوشش نمی دهد.
سخنگوی دولت گفت: اصلاح ساختار شورای اطلاع رسانی و حرکت تحولی در این یک سال به طور تدریجی در حال شکل‌گیری است و به عبارتی ما متوقف و ایستا نبودیم.
دکتر فرزین در همایش سراسری امور سازمان و روش ها بر ضرورت پویایی ساختار با هدف بهبود فرآیندهای بانک تاکید کرد.
رکوردهایی که توسط ايران‌خودرو شکسته می شود/ اصلاح ساختار در صنعت خودرو جواب داده است
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از تصویب طرح اصلاح ساختار مناطق و نواحی شهرداری تهران خبر داد.
طبق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و چارچوب اصلاح ساختار بودجه دولت‌ها باید سهم درآمدهای نفتی را در بودجه‌ها کاهش دهند.
وزیردادگستری گفت: در تلاش هستیم با اصلاح ساختار وزارت دادگستری بر اساس ماموریت‌های تعیین شده، در مسیر افزایش بهره‌وری و رضایت عمومی گام برداریم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهایی شدن اصلاح ساختار بانک مرکزی مهار موتور خلق نقدینگی و تورم را فراهم می‌کند.
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: اصلاح قوانین و ساختار صندوق‌های بیمه‌ای در سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری مورد تاکید قرار گرفته و باید به آنها توجه شود.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر اصلاح ساختار سازمان حفاظت محیط زیست مبتنی بر خصوصیات محیط زیستی هر استان تاکید کرد.
هند و پرتغال به جمع کشورهای درخواست کننده برای اصلاح ساختار شورای امنیت پیوستند.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور اعلام کرد: خوشبختانه در زمینه نظام پولی و بانکی تصمیمات خوبی گرفته شده و تا پایان سال سند اصلاحات پولی و بانکی را به مقام معظم رهبری خواهیم داد.
این مرجع تقلید با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید و صنعت در کشور تصریح کرد: اگر مشکلات بخش تولید حل شود وضعیت معیشت و تورم در کشور به سامان می‌رسد.
رشت- معاون توسعه بازرگانی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با اصلاح ساختار و تجهیز ۷۲۵ شالیکوبی ۳ تا ۷ درصد از میزان ضایعات برنج کاهش یافته است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نظارت و گزارش به هنگام دیوان محاسبات نقش مؤثری در اصلاح ساختار بودجه، انضباط مالی و تدوین بودجه اثربخش تر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ