رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستخط روی یک آجر خشت ۳۱ در ۳۱ نوشته شده. احتمالا وقتی علی‌ابن موسی‌الرضا به یکی از ستون‌های مسجدجامع ساوه نشسته تکیه داده بودند، آن را نوشته‌اند. امام هشتم شیعیان در این تنها دستخط کشف شده از او عبارتی را نوشته که بیانگر حضور ایشان در مسجد جامع ساوه بوده و در ادامه هم طلب مغفرت برای همه با ذکر نام پنج تن کرده‌است.
مشروطه خواهان به خصوص علمایی که به قم رفته بودند، بر سر موضوعاتی که در دستخط نیامده بود و یا آمده بود باید طور دیگری نوشته می‌شد اختلاف داشتند.
مشروطه خواهان به خصوص علمایی که به قم رفته بودند، بر سر موضوعاتی که در دستخط نیامده بود و یا آمده بود باید طور دیگری نوشته می‌شد اختلاف داشتند.
دستخط ابراهیم رییسی در دفتر یادبود سیمون بولیوار در ونزوئلا بهانه‌ای است برای یادآوری دستخط ۷ رییس جمهوری قبل از او که البته سه تن از آنان از دنیا رفته‌اند همراه با یکی دو حاشیه...
نوشتۀ ابراهیم رییسی رییس جمهوری کنونی ایران در دفتر یادبود آرامگاه سیمون بولیوار هم از حیث دستخط و هم نوع کلماتی که انتخاب کرده مورد توجه قرار گرفته است.
سیدمحمد خاتمی به میرحسین موسوی به مناسبت درگذشت یکی از برادرانش پیام تسلیت داد.
در این مطلب یادگار امام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی ضمن انتقاد از سیاست های انقباضی صداوسیما، نظراتی را که قرار بوده است با حضرت امام و یا در جلسه ای مرتبط با این موضوع مطرح کنند از قبل یادداشت کرده اند.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم
درگذشت بانوی پارسا، مقاوم و دریادل مادر والامنش تان را صمیمانه به جنابعالی، اخوان گرامی و همه بستگان داغدار تسلیت می‌گویم و از خداوند منان می‌خواهم که پاداش نیکی، پاکی، شکیبایی و مقاومت این بانوی گرانقدر را از خزانه رحمت گسترده خود عنایت فرماید و به همه بازماندگان معزّز، تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو عنایت کند.
بر سر هر موضوعی در دنیا بی‌شک اختلافاتی هست، اما وقتی پای دست خط عملاً غیر قابل خواندن دکتر‌ها در میان باشد، همه با یکدیگر توافق دارند. شرکت‌های مختلف حوزه فناوری هم طی ده‌ها سال گذشته تلاش کرده‌اند تا این مشکل را حل و فصل کنند، ولی تا به اینجا موفق ظاهر نشده‌اند. حالا گوگل، یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه هوش مصنوعی، سعی دارد بالاخره امکان خوانش درست دست خط ناخوانای دکتر‌ها را از طریق گوگل لنز فراهم کند.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از انتشار سندی برای اولین بار در رابطه با بیماری زمینه‌ای مهسا امینی خبر داد.
سید محمد خاتمی در پی درگذشت امین تارخ پیام تسلیت داد.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ