روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
ترکیب طرح و رنگ کیت‌ تیم‌های ملی زنان به طور عجیبی نامانوس به نظر می‌رسد.
مورایس آخرین تفکرات خود را برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.
مدافع ملی پوش پیکان همراه با کاروان تیم امید به اردوی ترکیه رفت.
در فصل نقل و انتقالات آن بازیکنانی که قرارداد دارند شرایطشان نسبت به دیگران متفاوت است البته اگر بازیکنانی باشند که سرمربی آنها را بخواهد.
رضا عنایتی برای اولین بار روی نیمکت تیم امید یه ترکیب 11 نفره را انتخاب کرد و به زمین فرستاد.
طالبان در ترکیب دولت خود که فراگیر نیست و مخالفان زیادی دارد، هنوز وزیر یا مسئولی برای ورزش انتخاب نکرده است! طالب ها با ورزش بیگانه اند و مشخص نیست فدراسیون فوتبال این کشور چگونه فعالیت می‌کند
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دیروز که عکس قالیباف را دیدم، یاد آن روز و آن لبخند لاریجانی افتادم با این تفاوت که حریف قالیباف خیلی به دردسرش نیانداخت و سر و ته قضیه را با یکی دو افشاگری دم‌دستی هم آورد.
تصویری از خوشحالی محمد خاتمی پس از مطلع شدن از پیروزی خود در انتخابات دوم خرداد ۱۳۷۶ را ببینید.
ستاره سابق رئال مادرید و آرسنال در انتخابات ترکیه از اردوغان حمایت کرد.
بهترین پاسور فصل آبی‌ها در بازی با صنعت نفت هم انتخاب اول ساپینتو در خط میانی خواهد بود.
تانک آلتای مجهز به تفنگ ۱۲۰ میلی متری و سیستم دفاع CBRN (شیمیایی، میکروبی، هسته‌ای و پرتو زاینده) است. حداکثر سرعت برنامه ریزی شده ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود که از طریق موتوری با قدرت ۱،۸۰۰ اسب بخار تامین می‌شود. این MBT همچنین می‌تواند تا عمق ۴.۱ متری زیر آب عملکرد خود را حفظ کند. تانک مورد نظر نه تنها از سیستم‌های بومی توسعه یافته سود می‌برد بلکه بر اساس موافقت نامه‌ای که با کره جنوبی به امضا رسیده است، قادر به استفاده از تکنولوژی توپ K ۲ بلک پانتر نیز خواهد بود.
بازگشت احمد گوهری به ترکیب پرسپولیس با پیروزی این تیم مقابل نفت آبادان همراه بود تا اکنون کادرفنی برای بازی این هفته مقابل هوادار تهران به دنبال جمع بندی برای انتخاب گلر باشد.
محمد محبی برنامه ریزی کرده بود امروز در بازی با انگلیس یکی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی باشد یا دست کم این بازی را از روی نیمکت تیم ملی دنبال کند.
جانی اینفانتینو رئیس فیفا از حمایت مهدی تاج رئیس فدراسیون ایران در انتخابات آینده ریاست تقدیر و تشکر کرد.
علی کریمی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش بار دیگر به انتخابات فدراسیون فوتبال و البته به کسانی که به مهدی تاج رای دادند کنایه زد.
محمدحسین میثاقی که شب گذشته پس از لغو انتخابات فدراسیون فوتبال شدیدا از مهدی تاج انتقاد کرده بود، با انتشار صحبت‌های مجتبی جباری به بازگشت تاج واکنش نشان داد.
مهدی تاج بار دیگر بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد. آنهم در انتخاباتی که در برابر رقیب (میرشاد ماجدی) قاطعانه رای آورد.
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!
علی کریمی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرد.
با نزدیک شدن به پایان بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، نشریه اسپورت نگاهی به گران‌ترین جابجایی‌ها صورت گرفته انداخته و با توجه به آن‌ها و ارزش دیگر بازیکنان تیم‌های لالیگا، ترکیب تیم منتخب گران‌ترین ستاره‌های لالیگا را معرفی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ