دیدار نیمه نهایی جام ملت های فوتبال نوجوانان آسیا با شکست تیم ایران مقابل ژاپن همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال ایران نوین در یک بازی بسیار نزدیک، مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ژاپن رفت و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد.
ارشک محبی در دور نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل آرش یوشیدا از ژاپن که فرزند جواد اسفنجانی از مربیان ایرانی کشتی در ژاپن است، با نتیجه سنگین ۱۰ بر صفر شکست خورد.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
پیش از این تیم ملی ایران در رده ۲۰ جهان بود که به دلیل دو شکست خود مقابل ژاپن و چین در پنجره ششم (پایانی) انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، جایگاه خود را از دست داد و به دو رده پایین‌تر سقوط کرد.
تیم ملی شمشیربازی ایران در ماده سابر مقابل ژاپن شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ایتالیا بازماند.
تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال ایران در روزی که امید زیادی به پیروزی داشت، مقابل ژاپن با نتیجه سنگینی شکست خورد.
ایوان پریشیچ با گلی که امشب مقابل ژاپن به ثمر رساند از داوور شوکر، اسطوره فوتبال کرواسی، پیشی گرفت تا رکورد بهترین گلزن تاریخ کرواسی در تورنمنت‌های بزرگ را به خود اختصاص دهد.
تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم ملی هندبال زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن شکست خورد.
تیم ملی فوتسال ایران که با هدایت وحید شمسایی و با تغییرات زیاد و حضور بازیکنان جوان راهی شانزدهمین مسابقات جام ملت‌های آسیا شده بود در فینال مقابل ژاپن شکست خورد و نائب قهرمان شد.
شاگردان محمد هاشم‌زاده در دیداری جذاب مقابل ژاپن شکست خوردند و نتوانستند به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسند.
تیم ملی تنیس روی میز ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مقابل ژاپن شکست خورد نتیجه دومین دیدار خود در این رقابت ها را هم واگذار کرد.
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در نخستین بازی از تورنمنت چهارجانبه ژاپن، با اختلاف یک گل مقابل میزبان شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون آسیا نمایشی تحسین‌برانگیز مقابل ژاپن داشت اما شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال ایران دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم ملی ژاپن را با نتیجه 80 بر 58 واگذار کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه دومین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن را همچون دیدار اول واگذار کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره شکست این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ژاپن، کم تجربه بودن برخی بازیکنان و نوع برنامه‌ریزی ژاپنی‌ها را از دلایل آن عنوان کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل ژاپن را واگذار کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ژاپن شکست خورد.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ