کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که به ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات آنها آسیب‌های جدی وارد آورده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
رئیس جمهور گفت: ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است و امروز رژیم صهیونیستی از همه زمان‌ها ضعیف‌تر است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از شخصیت شهید خضر عدنان تاکید کرد که پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.
رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشورهای اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است.
هنیه در سخنان خود به تشریح ظلم و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در ۷۵ سال گذشته، حملات و تجاوزات مکرر علیه سرزمین و مقدسات فلسطین از جمله حملات اخیر علیه مسجد الاقصی پرداخت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس از آحاد ملت ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی یک بار دیگر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان دهند.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی باعث تقویت اراده فلسطینی‌ها برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان می‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد و تا تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.
شماری از حامیان ملت فلسطین در شهر بن آلمان به نشانه همبستگی با ملت فلسطین تجمع کرده و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که حوادث مسجدالاقصی نشان دهنده تجاوز آشکار و برنامه ریزی شده کابینه جدید رژیم صهیونیستی به این مکان مقدس و به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری، تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین برای بازپس گیری سرزمین و حقوق خود ادامه داد.
زیاد النخاله تاکید کرد که مقاومت تنها گزینه مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود و بیرون راندن اشغالگران است.
اهالی جولان اشغالی با تسلیت شهادت ناصر ابو حمید، بر ایستادگی کنار ملت فلسطین در مقابل اشغالگران صهیونیست تا زمان آزادی کامل فلسطین تاکید کردند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن مخالفت با توافق اسلو تاکید کرد که مقاومت کوتاهترین راه برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین است و همه گروه های فلسطینی در این زمینه اتفاق نظر دارند.
ده ها نفر از فعالان حقوق بشری با برگزاری راهپیمایی در پایتخت آرژانتین از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تبریک عملیات قهرمانانه ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، گفت: اطمینان دارم که نهضت جهادی در فلسطین نقش مهمی در تسریع زوال رژیم صهیونیستی ایفا خواهد کرد.
جنبش حماس تاکید کرد: کشتار کفرقاسم در سال ۱۹۵۶ به عنوان یکی از فجیع‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸تا ابد در ذهن ملت فلسطین، خواهد ماند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن ملت فلسطین در اقصی نقاط جهان تروریسم سازمان یافته است که باید محکوم شود و عاملان آن محاکمه شوند.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در کنفرانس «قدس قلب فلسطین» که به مناسبت پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیدن مسجدالاقصی برگزار می شود، سخنرانی کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رویارویی جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی تمجید و اعلام کرد: از ملت فلسطین و مبارزان می خواهیم که به مقاومت و پایداری ادامه دهند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ